Svinjske krmenadle sa sosom od sampinjona

Aug 15, 2012


Pin It


       Sastojci (za dve osobe):
  • 4 svinjske krmenadle
  • 400 grama sampinjona
  • Zacini po zelji (so, biber, lovor, tucana paprika...)
    1/4 kesice koncentrata za supu od pecuraka
  • Jedna manja glavica crnog luka
  • Jedna kasicica senfa
  • Malo vode

Svinjske krmenadle premazati sa puterom i zaciniti sa zacinima po zelji, sa obe strane. Staviti u tepsiju ili vatrostalnu ciniju premazanu puterom ili sa malo ulja. Rernu ukljuciti na 200 stepeni i kada se zagreje peci meso oko 35 minuta. Na pola pecenja krmenadle okrenite, da se zapeku i sa druge strane. Mozete odmah dodati i iseceni krompir, koji cete posluziti kao prilog. Krompir prethodno staviti u vecu ciniju, dodati malo ulja i soli i sve dobro izmesati, a zatim dodati u tepsiju, zajedno sa krmenadlama.


U serpicu sipati malo ulja, toliko da prekrije dno i dodati sitno iseckan (u mom slucaju narendan) crni luk. Sampinjone oprati i iseci na tanke listice. Dinstati prvo luk, par minuta na srednjoj vatri, a zatim dodati i sampinjone. Ostaviti ih da se dinstaju dok ne potamne i ne ispuste svu vodu. Odmah na pocetku dinstanja mozete dodati malo soli, kako bi lakse pustili vodu.

Dok se sampinjoni dinstaju u vecoj casi pomesati 1/4 sadrzaja kesice koncentrata za supu od pecuraka, jednu kasicicu senfa i oko 200 ml vode. 


Kada je voda iz sampinjona skoro isparila dodati pripremljen sadrzaj i stalno mesati oko 5 minuta. Ukoliko je previse gusto dodati jos malo vode. Iskljuciti sporet i ostaviti sampinjone dok meso ne bude gotovo.

Gotovo meso servirati u tanjir i preliti sa sosom od sampinjona, uz to servirati i prilog.


2 komentara :

Aria on August 20, 2012 at 4:51 PM said...

Sviđa mi se kombinacija, izgleda jako ukusno. Dragi voli gljivice pa ćemo isprobati!

kuhinje on November 20, 2012 at 8:12 PM said...

Vise nego dobar recept, ja umesto svinjskog meseca koristim meso od mangulica (da nebude zabune i to su svinje samo vrsta koja neraste velika i mesto je zdravije i mesnato). Ukus bude vise nego dobar, lako se sprema, jedino sto nije bas zdravo pa nesme previse cesto da se jede.

Post a Comment

  

back to top