Piskota Cheesecake

Apr 2, 2012


Pin It

 

    Sastojci:
  • 500 ml slatke pavlake (Meggle)
  • 500 grama Ella sira (0% masti)
  •  Dva velika pakovanja piskota (420gr)
  • 250 grama secera u prahu
  • Malo mleka
  • 300 grama voca



Slatku pavlaku umutiti mikserom, na najjacoj brzini, dok ne postane relativno cvrsta smesa.
U posebnoj ciniji mikserom umutiti Ella sir i secer u prahu, a zatim umucenu smesu dodati u slatku pavlaku i jos malo mutiti mikserom ili promesati kasikom, dok smesa ne postane homogena.



Uzeti jedno pakovanje piskota (210gr), umakati na par sekundi u mleko, a zatim redjati na pripremljenu tacnu. Posle prvog reda piskota dodati smesu od slatke pavlake i sira. Ja sam na prvi red piskota dodala vecinu smese a poslednji red samo premazala sa malo smese, ali vi mozete rasporediti kako zelite.



Uzeti drugo pakovanje piskota, isto umakati u malo mleka i dodati drugi red piskota preko smese od slatke pavlake i sira. Na kraju dodati malo smese od slatke pavlake i sira i poredjati preko voce po zelji (ja sam stavljala maline).

Ostaviti da odstoji u frizideru bar oko 4 sata. Ja sam pravila mini tortu, tako da sam prepolovila sve sastojke, osim malina.


4 komentara :

Vesna Nesic on April 2, 2012 at 8:25 AM said...

Brzo i lepo! Sad dolazi pravo vreme za ovakve poslastice:-)))

Anonymous said...

Socno ... danas bih mogla da obradujem mog muzica ovom torticom :)

Ankica on April 2, 2012 at 7:39 PM said...

Ja sad ovo mora da podelim na drugim društvenim mrežama! Šta si mi sad uradila s ovim kolačem, idem da ga pravim!

Ioana-Carmen on April 6, 2012 at 10:43 PM said...

Looking so good! would you like to follow each other?:X

Fashionspot.ro

Post a Comment

  

back to top