Kineska salata

Feb 11, 2012


Pin It



      Sastojci:
  • 2dl pirinca
  • 250 grama praske sunke
  • 2 cesnja belog luka
  • Jedna pavlaka (250ml)
  • 6-7 kiselih krastavcica
  • 2 kasike majoneza
  • so
  • biber
  • persunov list



Odmeriti 2dl pirinca, pomocu case od 2dl. U serpu sipati vodu. U kljucalu vodu dodati pirinac i kuvati prema uputstvu sa kesice. U vodu nemojte dodavati so, jer cete kasnije zaciniti celu salatu. 
Gotov pirinac procediti od vode i staviti na krpu da se susi, a zatim nastaviti sa pripremom ostalih sastojaka za salatu.

Prasku sunku, ili bilo koju drugu po izboru (ja sam ovaj put koristila pileca prsa) iseckati na kockice. Ja uvek secem na sitnije kockice jer volim kada je sunka rasprostranjena ravnomerno po celoj salati. Kisele krastavcice i beli luk isto iseci na sitne kockice i sve staviti u vecu ciniju. Dodati pirinac, jednu ravnu kasicicu soli, malo bibera (po ukusu) i sitno seckani svezi ili suvi persun.

Na kraju dodati pavlaku i majonez i sve dobro izmesati. Gotovu salatu ostaviti u frizider do sluzenja. Ukrasiti po zelji, ja sam samo dodala sitno seckani kiseli krastavcic. Sluziti kao prilog.

Ja sam pravila pola mere, koja se vidi na slikama, sto je dovoljno za oko 2-3 osobe. Ukoliko napravite vise salata moze stajati oko dve nedelje u frizideru.


4 komentara :

mignonne on February 11, 2012 at 6:03 PM said...

Bas je lepa i nezna!:))

Tamara on February 11, 2012 at 7:52 PM said...

Krasna salatica

Opasna on February 12, 2012 at 12:01 AM said...

Mnogo lepo!

Katja on February 12, 2012 at 2:43 PM said...

Lepa kombinacija od sastojaka koje uvek imamo u kuci. Tako da mogu uvek da je spremim. A i volim salate, pa ce jedna drugacija i nova dobro doci da se proba :)

Post a Comment

  

back to top