Pohovane banane

Apr 5, 2011


Pin It

 Izuzetno brz i jednostavan recept sa fantasticnim rezultatima. Iskreno, bila sam vrlo skepticna sto se tice pohovanog voca, ali kada sam probala sve moje sumnje su nestale :) 



     Sastojci:
  • 4 manje banane
  • Pola solje brasna (solja od 200 ml)
  • 100 ml vode

      Jos po zelji:
  • Kugla sladoleda
  • Secer u prahu
  • Cimet
  • I obavezno cokolada za prelivanje :)



Banane oljustiti. Najbolje da koristite sveze banane, koje su cvrsce, kako se ne bi raspale. Ukoliko ipak koristite banane koje su odstojale i postale mekse jer se skrob pretvorio u secer pazljivo ih ljustite i secite, kako se ne bi raspale.

U dubokom tanjiru ili nekoj ciniji umutiti brasno i vodu. Banane iseci uzduz na dve polovine. 



U tiganj sipati ulje i staviti na sporet da se greje. Ukljucite na neku umerenu temperaturu.

Banane uvaljati u smesu od brasna i vode, u koju mozete dodati i malo cimeta.

Spustati banane u blago zagrejano ulje. Pazite da ne bude previse vrelo, kako banane ne bi naglo izgorele.



Prziti sa obe strane dok ne dobije hrskavu i zlatnu koricu.

Zatim ih izvaditi na tanjir, na salvetu i ostaviti oko 1 minut, kako bi salveta upila visak ulja.

Servirati toplo uz kuglu sladoleda i obavezno preliti sa cokoladom :)


15 komentara :

Vanja Milicevic on April 5, 2011 at 2:34 PM said...

upravo sam rucala, tako da sam raspolozena za nesto slatko! :) :***

Jovana on April 5, 2011 at 3:31 PM said...

Iz iskustva znam da su božanstvene !! :-))))

baba on April 5, 2011 at 4:07 PM said...

Ajme, super izgleda. Ja obožavam banane, ali nisam ovo nikad probala. Očito ću morati :D E, a koliko ulja treba biti u tignju, to nije skroz uronjeno, jel da?

Just Cake Girl on April 5, 2011 at 4:10 PM said...

Izgledaju super, vidjela sam ih prije kod Andree mislim, moram to probati!!!

Marijana on April 5, 2011 at 4:23 PM said...

Još nisam pravila, savršene su!

Juliet's pen / Jovana on April 5, 2011 at 5:59 PM said...

savršeno T! :)

Jelena on April 5, 2011 at 8:36 PM said...

Zaista izgledaju super, bas cu probati ovog vikenda da ih napravim (ako meni ista uspe u kuhinji :D )
beauty-jelena.blogspot.com

Sheseta on April 5, 2011 at 11:30 PM said...

Jao, ovo mi je omiljena poslastica :) Bila sam sa deckom u kineskom restoranu i njopali smo to, i od tad stalno ih pravim... Jakooo su njami :D

fashionmagnolia on April 8, 2011 at 1:26 PM said...

Super su banane, ali ja više volim pohovane jabuke ili sladoled! Obavezno probaj!

Taša on April 9, 2011 at 5:27 PM said...

Hvala vam puno :) :*

baba, da, ne ide puno ulja. Ne trebaju da budu skroz uronjene, nego samo malo. Otprilike malko vise nego kada dinstas luk i meso.

fashionmagnolia, jabuke sam vec probala i slikala, bice u jednom od narednih postova. I sladoled takodje planiram da probam, samo kada se usudim da to pravim :D

Marina on April 11, 2011 at 11:03 AM said...

Hmm, ovo nikad nisam probala.. Doduše, nikad nisam ništa slatko probala pohano.. Eto, ide na moju "to do" listu :D

SH on April 11, 2011 at 11:10 AM said...

Tasty.
Please check out my blog www.newyorkfashion-sh.blogspot.com

Miodrag Surac on April 12, 2011 at 2:18 PM said...

Super ispade...

funny said...

Cim sam ovde procitala, odmah sam ih napravila :) Stvarno je sjajno, jednostavno, brzo, ma odlicno :)) hvala za recept

Aurelia (A Pretty Life) on December 4, 2011 at 11:38 AM said...

yammy, yammy, I'm hungry........

http://aprettylife13.blogspot.com/

Post a Comment

  

back to top