Karadjordjeva snicla

Apr 29, 2011


Pin It



      Sastojci:
  •  Svinjske snicle
  • Par kasika mleka
  • Malo soli
  • Sir (koji se dobro topi, kao Gauda)

   I jos:
  • Na oko 300 grama mesa dva jaja
  • Malo brasna
  • Malo prezle



Karadjordjeva snicla se tradicionalno pravi sa kajmakom, ali posto ja isti ne volim niti ga imam kuci koristila sam obican Gauda sir.

Snicle dobro istanjiti tuckom za meso, sa obe strane i posoliti po ukusu. Mozete i pobiberiti, ja nisam.

Snicle preliti sa 2-3 kasike mleka, ravnomerno i ostaviti da odstoji u frizideru oko 1 sat. Ovim postupkom snicle ce postati neverovatno socne i meke.



Snicle izvaditi iz frizidera. Staviti na jedan kraj sir secen na tanke stapice, ili preko cele snicle staviti malo kajmaka, ali ne skroz do ivica, kako biste mogli da uvijete.

Snicle uvijajte kao sarme, odnosno kao srpske kanelone.

U dublji tanjir, ili u nekoj dubljoj ciniji razmutiti jaja dok ne postanu penasta.

Gotove snicle uvaljati u brasno, zatim jaja i na kraju u prezle. Odloziti ih sa strane dok ne zavrsite sve snicle.



U tiganju zagrejati ulje, malo vise nego kada dinstate luk. Pazite da ulje ne bude previse vrelo.

Prziti snicle sa svake strane par minuta dok ne dobiju hrskavu koricu. Ja vise volim da ih przim duze na umerenoj vatri.

Servirati uz peceni krompir ili pire krompir i tartar sos.


14 komentara :

Aliki on April 29, 2011 at 8:03 PM said...

Super su! Jedno od naših najomiljenijih jela. :)

Miodrag Surac on April 29, 2011 at 11:10 PM said...

Bas ti hvala, sto me seti na ovaj recept, lepo uradjeno. Pozdrav...

Marijana on April 30, 2011 at 9:21 AM said...

Obožavam ih!

Κάθαρσις on May 1, 2011 at 5:45 PM said...

Prvi put jela sam je u Novom Sadu, kasnije jok! pamtim to jer sam nakon nekoliko zalogaja bila sita kao nikada u životu, na veliko čuđenje mojih domaćina. Znam da je odlična i krasno izgleda, ali sam sita već od samog gledanja!!

Ana on May 4, 2011 at 10:06 AM said...

Joj obozavam!!! Jela sam je pre neki dan :) Mislim da jos nisam naisla na losu K.sniclu

Dzoli on May 9, 2011 at 12:22 AM said...

Da da ova snicla sa pravom nosi ovo veliko ime.Carska ej .I tvoja bas tako i izgleda;)

Vanja Milicevic on May 11, 2011 at 11:47 AM said...

od kad je nisam jela :)

Nale on May 16, 2011 at 4:10 PM said...

Odlično si ovo pripremila. Zaista prava-pravcata, mmm:) Svrati do mene, ukoliko imaš vremena, rado bih ti prosledila nagradicu:) Pozdrav

Sandra on May 17, 2011 at 3:03 AM said...

Ima li ista ukusnije of ovih sniccli? Odlicno si napravila, svaka cast!

Kety on May 20, 2011 at 3:29 PM said...

imaš nagradicu kod mene...
http://ketymartiniskuhacha.blogspot.com/
kiss :-*

Angel's Touch on May 24, 2011 at 2:52 PM said...

Pozdrav
evo i ja vam se pridružujem :)

kuhinje po meri on September 11, 2011 at 12:29 AM said...

Jako lepo i ukusno

sanda on September 24, 2011 at 3:06 PM said...

i vizuelno i ukusno

aleksandar on March 16, 2012 at 11:07 PM said...

moracu da pokusam da ih napravim, prvo sam pokusao sa picom i vrh je ispala, a sada cu i ovo, nadam se da ce ipasti kao i pica sto je!! :-)

Post a Comment

  

back to top