Argentinski cevap

Apr 18, 2011


Pin It



     Sastojci:
  • 400 grama mlevenog mesa
  • 400 grama krompira
  • Jedno jaje
  • Zacini po ukusu



Kolicinu sastojaka mozete menjati, ali je bitno da koliko ide mlevenog mesa toliko ide i krompira.

Smesa za argentinski cevap je veoma izdasna, jer cete od 200 grama mesa dobiti smesu od 400 grama.

Umesto mlevenog mesa mozete koristiti i rostiljsko meso. U tom slucaju nema uopste potrebe da smesu zacinite, jer je rostiljsko meso samo dovoljno zacinjeno.

Krompir se kuva u ljusci. Stavite vodu da kljuca. Dok ne prokljuca dobro operite krompir. U kljucalu vodu pazljivo spustiti krompir i kuvati oko 25-30 minuta (krompir srednje velicine) ili 40 minuta (veci krompiri).

Krompir nemojte nikako bosti viljuskom da vidite da li je gotov, jer ce onda uci voda.



Kada je krompir kuvan izvaditi ga iz vrele vode i ostavite oko 10 minuta da se hladi.

Za to vreme u mleveno meso dodati jedno jaje i zacine po ukusu (ja dodam na ovu kolicinu jednu punu kasicicu soli, malo bibera i malo seckanog persuna).

Kuvani krompir pazljivo oljustiti i pazite da se ne opecete, jer krompir jako dugo zadrzava toplotu.
Kada se oljustili sav krompir izrendati ga na krupno i dodati u smesu od mesa i jaja.

Sve dobro promesati, najbolje viljuskom.

Od gotove smese oblikovati cevape. Argentinski cevap treba da je na sredini deblji dok je na krajevima malo tanji.

Uvaljati ih u malo brasna. U tiganj sipati malo ulja, ukljuciti ringlu na srednju jacinu i cekati da se blago ugreje (ja nikada ne stavljam u skroz zagrejano ulje).

Prziti oko 10 minuta na srednjoj temperaturi. Gotove cevape servirati uz Tartar sos, krompir ili neki drugi prilog.


13 komentara :

Anonymous said...

vrh :)))

Tamara on April 18, 2011 at 11:04 AM said...

uh, slasno i fino!!

Lenka on April 18, 2011 at 12:20 PM said...

Vrlo interesantna kombinacija, deluje preukusno :)).

Dragana Honey Daša on April 18, 2011 at 6:30 PM said...

fantastično!:)

Κάθαρσις on April 18, 2011 at 7:28 PM said...

Jako mi se ovo sviđa, nešto novo i čini mi se - jako dobro. Bilježim!

Marijana on April 18, 2011 at 8:52 PM said...

Odlično, probaću sigurno!!!

Maja on April 18, 2011 at 9:57 PM said...

Posto i ja pravim,znam da su divni.Treba svi da ih probaju.Ja jedino stavim i malu glavicu sitno iseckanog crnog luka.Uz tvoj divan preliv,SAVRSENI!!:))

Sandra on April 19, 2011 at 5:05 PM said...

Ovo izgleda predivno..svidja mi se kako si napravila!

Branka - byB on April 19, 2011 at 10:27 PM said...

Jako dobro, nešto slično ovome sam probala, ali kod tebe mi izgleda super ! Bilježim svakako recept, odličan !

Zondra Art on April 21, 2011 at 3:17 PM said...

Evo mene konačno kod tebe, blog ti je prekrasan i zanimljiv!
Recepti su mi super,kod tebe se dobro kuha vidim:)
Bit će mi zadovoljstvo pratiti tvoj blog.
Pusa i lijep ti pozdrav iz sunčane Rijeke.

Anonymous said...

Probao sam...Extra !!!

Vukica on November 20, 2011 at 3:04 PM said...

Recept je fantastican sve pohvale

Anonymous said...

recept je super

Post a Comment

  

back to top