Namaz od tune

Mar 4, 2011


Pin It
Dodaj.rs

     Osnovni sastojci:
  • Jedna konzerva tunjevine
  • Jedna puna kasika pavlake (ili sirnog namaza)
  • Jedna kasicica senfa
     Jos po zelji:
  • Dva kisela krastavcica
  • Jedno kuvano jaje
  • Jedna kasika kuvanog kukuruza

 Tunjevinu ocediti od ulja i stavitu u blender. Dodati pavlaku (ili sirni namaz) i senf. Ja stavljam punu kasicicu senfa. Ko bas ne voli jak ukus senfa neka doda manje.
Po zelji mozete dodati i druge sastojke, kao sto su kuvani kukuruz, kuvano jaje, kiseli krastavcici, masline... ili nesto drugo po vasem ukusu.



Ukljuciti blender i ostaviti par sekundi, dok se ne dobije gusta homogena smesa.

Gotov namaz mozete cuvati par dana u frizideru, u dobro zatvorenoj cinijici.

Ja sam od jedne konzerve tune dobila namaz za 8 malih parcadi od baget hleba, ali kao sto se vidi na slikama stavljala sam bas dosta namaza na jedno parce.


13 komentara :

Enči on March 4, 2011 at 2:40 PM said...

fino! već dugo planiram i sama raditi takav namaz, ali jednostavno uvijek zaboravim. super si me podsjetila.. :)

Anonymous said...

skoro svakog dana ovo jedem! preeeeukusno!:)))

Jelena on March 4, 2011 at 3:16 PM said...

Na ovome sam živela u danima ispitnih rokova. Brzo i ukusno. Kad sam htela masu da povećam stavila bi mnogo više kuvanih jaja, a kada sam imal viška parica, posula bi sve parmezanom. Jako lepo dekorisano!

Tamara on March 4, 2011 at 5:21 PM said...

obožavam tuna namaz, super je :)

Zora on March 4, 2011 at 7:45 PM said...

Super namaz, a tuna, znamo svi da je zdrava!!!

Branka - byB on March 4, 2011 at 7:53 PM said...

obožavam namaze od tune , ja moj nešto drugačije radim i isprobati ću sigurno i ovu tvoju verziju. Super izgleda, sigurno je jako ukusan a slikice su ti predivne !

LadyA on March 4, 2011 at 8:36 PM said...

neznam kako prije nisam otkrila carstvo okusa tvoga bloga!! Oduševljena sam jednostavnošću, orininalnim receptima i prekrasnim fotografijama. Sve pohvale draga, pusa velika!!

Jovana on March 4, 2011 at 8:56 PM said...

Jednostavno i verujem ukusno!! :-)))

mojamediteranskakuhinja on March 4, 2011 at 9:03 PM said...

namaz je odlično uslikan!
i ja spadam u njegove obožavateljice, iako najčešće radim jednu više light verziju, volim kad je i ovakav!!

Marina on March 4, 2011 at 9:55 PM said...

Obožavam namaz od tune, a još nikad ga nisam pravila. Mogao bi ovaj tvoj biti prvi :)

Vanja Milicevic on March 5, 2011 at 12:25 AM said...

jaooo sto volim ovakve stvari!pravim nesto slicno, samo ne kao namaz, nego kao salatu,njamiiii!!!samo mi nije jasno sto ne pravim cesce, vec ravnoo, samo jednom godisnje! :)

That's Ron on March 5, 2011 at 12:05 PM said...

that looks delicious!

Nina on March 7, 2011 at 10:31 AM said...

odličan namaz, jako volim tunu i sigurna sam da je odličan

Post a Comment

  

back to top