Happy birthday... to my blog ♥

Mar 17, 2011


Pin It

Pre tacno godinu dana, 17.03.2010. objavila sam prvi post na ovom blogu. U pitanju je cokoladni kolac. 
Od tada objavljeno je 155 postova. Blog trenutno ima vise od 200 citalaca, preko 400 fanova na facebook-u, a 16. februara ove godine bilo je preko 100.000 poseta :)

Kao sto verovatno primetite, trenutno nemam vremna za slikanje, pisanje postova i slicno jer imam previse obaveza na fakultetu, ali cim to prodje obecavam jos puno puno recepata i da nastavimo da se druzimo :)

Posto nisam imala vremena da napravim tortu ili neki kolac, dobro ce posluziti i kolazi sa nekim od meni najlepsih slika sa bloga do sada :)





I moja omiljena slika


18 komentara :

Ami on March 17, 2011 at 6:13 PM said...

Happy Birthdy draga moja!
i jos puno puno rodjendana! :)

Jovana on March 17, 2011 at 6:28 PM said...

ČESTITAM OD SRCA draga i želim ti još gomislu sjajnih recepata i puuuno čitalaca a mi se družimo i dalje !!! PUNO POZDRAVA!! :-))

Tamara on March 17, 2011 at 8:00 PM said...

čestitke, divni uratci!

Maja on March 17, 2011 at 8:36 PM said...

Puno rodjendana, puno divnih recepata i 10-ki u indeksu ti želim ja :)

jacamaca on March 17, 2011 at 9:03 PM said...

Čestitam na jubileju, Blog ti je divan<3

Enči on March 17, 2011 at 9:04 PM said...

Čestitke za rođendan! :) samo tako nastavi!

Just Cake Girl on March 18, 2011 at 4:25 AM said...

Prekrasne su sve slike :) čestitam od srca :)

Jelena on March 18, 2011 at 7:38 AM said...

Draga Tašo, srećan ti rođendan blogu i samo ti uči i ređaj desetke, pa kad položiš ispit ti nas počasti nekim receptom. Dok sam učila živela sam na namazu od tune jer mi je to bilo najlakše i najbrže da spremim, pa te apsolutno razumem

Elem, hvala, hvala, hvala, na receptu za PANCEROTE! JUče sam ih pravila i prelepe su. Ali fenomenalne. Od pola mase izašlo me je oko 47 lepotica neke smo pojeli a neke odmah tople zamrzli. Čak sam te zamrznute odleđivala za večeru u mikrotalasnoj i bile su fenomenalne. Ovaj recept ću koristiti do kraja života. Ništa ne menjam, možda samo punjenje dobije nove varijacije. Odlično! Hvala još jednom!

Jelena on March 18, 2011 at 7:39 AM said...

ps uslikala sam ja njih, ali imam toliko recepata u draftu da će i one jednog dana stići na red!

Dilajla on March 18, 2011 at 8:08 AM said...

Tako brzo i prođe godina dana ali vidim jako lijepa godina,čestitkice.

Nina on March 18, 2011 at 9:51 AM said...

čestitke od srca i neka nam još dugo postavljaš ovako divne receptiće i slikice

Cipelica on March 18, 2011 at 10:29 AM said...

Srecan rodjendan! Samo tako nastavi. :)

Branka - byB on March 18, 2011 at 10:27 PM said...

Čestitam ti godišnjicu bloga !! Bravo za blog i sve recepte i slike koje si nam ovdje poklonila. Hvala ti i za lijepo druženje. I želim ti da proslaviš još puno blogo-rođendana ! :)

Jovana on March 19, 2011 at 1:31 PM said...

Čestitke! Samo tako nastavi, a ja ću iz tebe da učim kuvati :-).

Juliet's pen / Jovana on March 20, 2011 at 10:58 AM said...

Kako nisam ovo videlaa!:/ Srećan bday!:)) I puno lepih postova ti želim ;)

Taša on March 20, 2011 at 2:37 PM said...

Hvala vam od srca na divnim zeljama :) :**

Jelena, daaa, to je definitivno i moj omiljeni recept na blogu, u stvari jedan od omiljenih. Dobro si me podsetila, mogla bih i ja uskoro da ih pravim ;)

Vanja Milicevic on March 24, 2011 at 2:21 PM said...

srecaaan blogo-rodjendan! :) da nam stalno pravis nesto lepo, ukusno, krckavo, socno, kremasto i pitasto... :)

Taci on April 7, 2011 at 9:11 PM said...

Draga Tasice, srecan ti blogrodjendan i izvini sto kasnim. :)
Zelim ti svake godine sve bolju statistiku :) Kolaz je predivan a ova poslednja slika cupavaca ostavlja bez daha, prelepa je!

Post a Comment

  

back to top