Croutons

Mar 28, 2011


Pin It



 Croutons, ili krutoni su mali parcici preprzenog hleba. Najpoznatiji su kao dodatak za Cezar salatu, medjutim koriste se i za dekoraciju raznih corbi. Ali mozete ih koristiti i kao grickalice.

     Sastojci:
  • Hleb (po mogucstvu stari)
  • Malo maslinovog ulja
  • Malo parce maslaca (oko 20 grama)
  • Beli luk u prahu



Hleb iseci na male kockice. Neki ne koriste koricu od hleba, medjutim ja i to przim i te kockice su mi najlepse :) Ja sam koristila crni hleb.  

U tiganj usuti malo maslinovog ulja, taman da prekrije dno tiganja. Ukljuciti sporet na srednju jacinu i sacekati da se ugreje.

U zagrejano ulje staviti parcice hleba. Pazite da ulje ne bude jako vrelo, kako hleb ne bi naglo izgoreo i dobio gorak ukus.

Povremeno promesajte. Kada se hleb vec stvrdnuo dodati parce maslaca i beli luk u prahu. Mesati na sporetu jos oko 30 sekundi.

Zatim izvaditi iz tiganja i ostaviti da se ohladi.


5 komentara :

Vanja Milicevic on March 28, 2011 at 3:33 PM said...

odlicno izgledaju!

fashionmagnolia on March 28, 2011 at 7:12 PM said...

moram priznati da nije lako napraviti, kao što iygleda..meni često izgore..možda sam smotana!
P.S. odličan blog! ako želiš poseti moj. ima malo mode, malo kuvanja!
http://fashionmagnolia.blogspot.com/

Marijana on March 28, 2011 at 7:48 PM said...

Sjajno!

Jovana on March 28, 2011 at 8:53 PM said...

OBOZAVAM IH!

Fashion Memories on March 29, 2011 at 12:14 AM said...

odličan blog, zbilja sam dobila inspiraciju za kuhanjem nakon što sam prošla po njemu! :)
samo tako nastavi (:
karla

Post a Comment

  

back to top