Polumeseci sa kokosom

Feb 6, 2011


Pin It
Dodaj.rs



 Kora:
  • 4 jaja
  • 250 grama secera
  • 250 grama ostrog brasna
  • Jedan prasak za pecivo
  • 100 ml mleka
  • 100 ml ulja
  • 2 pune kasike kakaa

Fil:
  • 500 ml mleka
  • 200 grama secera
  • 60 grama brasna
  • 100 grama kokosa

Fil: Od 500 ml mleka odvojiti 100 ml, a ostatak staviti u serpu, zajedno sa secerom, da provri, povremeno promesati. 100 ml mleka umutiti dobro sa 60 grama brasna, tako da ne ostanu grudvice. Sacekati da mleko u serpi provri.



Kada mleko provri, postepeno dodavati ostatak mleka koje je umuceno sa brasnom. Mesati neprestano oko 5 minuta dok se smesa ne zgusne na gustinu pudinga. Dakle treba da bude dosta gusta, tako da na kraju jedva mesate smesu. Ukoliko smesa nece dovoljno da se zgusne, dodati jos oko 1-2 kasiku brasna, i mesati dok se ne zgusne. Ne brinite ukoliko ostanu male grudvice od brasna, jer ih posle mozete razbiti tako sto cete smesu na kratko mutiti mikserom. 

U gotovu smesu dodati 100 grama kokosa, dobro promesati i ostaviti da se hladi dok pripremate koru.



Kora: Lagano mikserom umutiti 4 jaja, oko 1 minut, nakon toga nastaviti da mutite mikserom, ali postepeno dodajte secer. Mutiti opet oko 1 minut, a zatim dodati mleko. Brasno posebno pomesati sa praskom za pecivo, a zatim stavljati kasiku po kasiku brasna i praska za pecivo, muteci mikserom. Mutiti dok se ne dobije kompaktna smesa. Na kraju dodati ulje i mutiti oko 1 minut. Iskljuciti mikser.

Rernu ukljuciti na 180 stepeni. Pripremljenu smesu za koru podeliti na dva priblizno jednaka dela. U jedan deo dodati dve pune kasike kakaa, i promesati kasikom. U tepsiju (dimenzija 35x20) staviti papir za pecenje, izliti crnu smesu i staviti u zagrejanu rernu da se pece 15 minuta. 

Posle 15 minuta izvaditi tepsiju. Preko crne kore rasporediti fil od kokosa. Nemojte jako pritiskati, jer donja kora nije skroz pecena. Preko ravnomerno rasporedjenog fila od kokosa preliti ostatak smese, koju prethodno jos jednom promesate kasikom. Vratiti u rernu da se pece jos 25 minuta. 

Gotov kolac izvaditi iz rerne i ostaviti da se skroz ohladi na sobnoj temperaturi. Seci na kocke, snite, ili pomocu modle u obliku polumeseca vaditi kolacice.



16 komentara :

Tamara on February 6, 2011 at 7:00 PM said...

krasno izgledaju

Jovana on February 6, 2011 at 7:03 PM said...

Odlično su ti ispali Taša !! Nada ima sjajne recepte !! Bravo za obe !! :-))

Jelena on February 6, 2011 at 7:11 PM said...

Prelepi su i baš si se potrudila oko modlica. Ja ne bih imala strpljenja.

Nada on February 6, 2011 at 7:14 PM said...

Joooj Taša, stvarno si me jaako ugodno iznenadila ..Izmamila si mi sad osmjeh na lice, a danas sam baš onako li-la...Hvala ti puno!
Pusu ti šaljem veliku!

Nale on February 6, 2011 at 8:25 PM said...

Preslatki su

Stefania on February 6, 2011 at 9:56 PM said...

Davvero deliziosi, ciao

Jasnas' kitchen creations on February 7, 2011 at 2:47 AM said...

Izgledaju vazdusasti....prelijepo!

Jelena on February 7, 2011 at 8:24 AM said...

preslatko!
yecilii.blogspot.com

Taša on February 7, 2011 at 1:25 PM said...

Tamara, Jovana, Nale, Jasna, Jelena, hvala vam puno :) :*

Jelena, hehe, nisam sve odjednom pravila, i mene malo smori to pravljenje pomocu modlica, ali su preslatki kada se prave pomocu istih, tako da sam iz 3 puta vadila kolacice ;)

Nado, hvala tebi puno na divnom receptu, stvarno su posebni, i cim sam videla recept znala sam da cu da ih pravim. Volim te kolace u koje idu namirnice koje svako uvek ima u kuci. Drago mi je da sam te malo oraspolozila i nasmesila, jer je to najmanje sto mogu da uradim za tako divan recept :) :*

Stefania, grazie mille :)

Miodrag Surac on February 7, 2011 at 3:30 PM said...

Imaju prijatan izgled, ne bih mogao proci pored njih da i ne probas...

Marijana on February 7, 2011 at 6:08 PM said...

Sjajno!

Taša on February 7, 2011 at 6:19 PM said...

Hvala vam :)

Anonymous said...

u decembarskom broju HRANA I VINO se pojavio ovaj kolac, pravila sam i simpatican je ali malo suv i obican, najbolji deo kolaca ubedljivo je krem od kokosa :P
Inace nazvali su ga Kokos kocke teta Milke..tako nesto...u svakom slucaju fotka je vrh :)

Taša on February 8, 2011 at 7:57 AM said...

Ja sam recept nasla, kao sto sam napisala, kod blogerke Nade :) Jeste, malo je suv, upravo zato sto idu kore, i gore i dole, ali fil svakako "uradi sve sto treba", odnosno da kolacu poseban ukus. Ko voli kokos svakako neka proba. Hvala puno na komentaru :)
Pozdrav

Vanja Milicevic on February 8, 2011 at 8:56 AM said...

moram ti priznati da ove nism jela, jer mi imamo stari recept za polu m.koji su cokoladni i sa bademima, i to je najukusniji kolacic ikada, ali mi i ovo deluje njaam! :)

Taša on February 8, 2011 at 2:35 PM said...

Mmmmm Vanja, sta mi radis :D Cokolada+bademi, fantazija :)

Post a Comment

  

back to top