Domaci cips

Feb 15, 2011


Pin It
Dodaj.rs



 Sastojci:
  • Krompir
  • So
  • Ulje
  • Hladna voda



Pre nego sto oljustite krompir sipajte u jednu vecu ciniju, ili u dve manje, hladnu vodu i staviti ih u frizider. Zeljenu kolicinu krompira oljustiti. Ja sam koristila 7 krompira srednje velicine.

Iseci ih sto tanje, ja sam koristila drvenu seckalicu, jako ostru, na kojoj moze da se podesava sirina. Ja sam stavila na najmanje, i dobila jako tanke komade krompira. Mozete seci i pomocu noza, ali ce postupak biti nesto duzi. U tom slucaju koristite noz sa tankim i jako ostrim secivom i krompir secite sto tanje, na kolutove.

Izvaditi cinije sa vodom iz frizidera i potopiti krompir u vodu. Vratiti cinije u frizider i ostaviti da tako stoji sat vremena. Nakon sat vremena odasuti vodu iz cinije. Dobicete tanke i cvrste kolutove krompira, koji su vec formirali oblik. Svaki kolut malo obrisati krpom i stavljati u suvu ciniju.



Kada ste prosusili svaki kolut krompira usuti malo ulja i jednu i po kasicicu soli. Sve dobro promesati rukama.

Ukljuciti rernu na 220 stepeni. U vecu tepsiju staviti papri za pecenje i rasporediti krompir, tako da ne dolaze jedan preko drugog. Ja sam pekla iz tri puta.

Tepsiju staviti u zagrejanu rernu i peci oko 15-20 minuta. Povremeno otvoriti vrata od rerne kako bi izasla para. Pazite da ne izgori, sto se moze vrlo brzo desiti, tako da cesto proverite da li je cips gotov.



13 komentara :

Ami on February 15, 2011 at 3:31 PM said...

Sto ja volim cips :)

Jovana on February 15, 2011 at 3:31 PM said...

SJAJNO!!! :-))

Marijana on February 15, 2011 at 3:36 PM said...

Odlično, posebno što se peče u rerni!!!

Vanja Milicevic on February 15, 2011 at 3:51 PM said...

odlicno! :) samo ko ce da oljusti sav taj krompir! ;)

Juliet's pen / Jovana on February 15, 2011 at 5:27 PM said...

njamiiiiiiii!:)

Tamara on February 15, 2011 at 6:30 PM said...

puno bolji od kupovnog!

Cipelica on February 15, 2011 at 6:40 PM said...

Obozavam cips. :)

vera on February 15, 2011 at 7:36 PM said...

Savrsen!!!!!

Mala kuharica Sandra on February 15, 2011 at 8:46 PM said...

Suuuuuuuper! Sigurno ti je puno ispalo od toliko krompira! Krasne su fotkice!

Zora on February 15, 2011 at 10:39 PM said...

Fantastičan recept, imam secka i praviću obavezno!

Taša on February 17, 2011 at 5:24 PM said...

Hvala vam puno ;)

Vanja, hehe, meni je to najmanji problem, vec sam se uvezbala ;)

Sandra, jeste, ispalo je dosta, ali mislim da koliko god da se napravi ovog cipsa nikada nije bas dosta, uvek moze jos :D

Zorannah on February 20, 2011 at 7:22 PM said...

o boze samo sam prvu stranu pregledala i vec bih pojela sve sto nadjem po kuci, a apetit mi je jako slab zadnjih par meseci.. njam njam njam

Rosita Vargas on February 28, 2011 at 1:25 AM said...

TUS RECETAS SON OBRAS DE ARTE,ME ENCANTAN,TODAS ME GUSTAN,LAS TRADUZCO DE A POCO PARA HACERLAS ABRAZOS

Post a Comment

  

back to top