Ćufte u paradajz sosu

Feb 3, 2011


Pin It
Dodaj.rs



 Sastojci (za dve osobe):
  • 250 grama mlevenog juneceg mesa (moze i mesano, junece i svinjsko)
  • Dve kasike prezle
  • Jedno jaje
  • Jedna kasicica soli
  • Malo brasna

Sos:
  • 250 ml vode
  • Dve pune kasike paradajz pirea
  • Svezi ili suseni persun
  • Pola kasicice secera


U mleveno meso dodati jedno jaje,  dve pune kasike prezli, i so. Po zelji mozete dodati i malo ljute paprike, bibera, sitno seckanog belog luka, ili nesto drugo po vasem ukusu. Medjutim ja ih pravim ovako najjednostavnije, jer sos od paradajza daje poseban ukus.



Rukama dobro izmesati smesu, dok ne postane kompaktna. Od gotove smese praviti loptice zeljene velicine. Zatim svaku uvaljati u malo brasna i stavljati u zagrejano ulje da se przi. Prziti sa obe strane oko 5-10 minuta, u zavisnosti na kojoj jacini przite.

Kada se cufte isprze u serpu dodati dve kasike paradajz pirea i preliti sa 250 ml vode. Sve dobro promesati i ostaviti da se dinsta oko 5 minuta. Nakon toga dodati sitno seckani svezi persun, ili jednu punu kasiku suvog persuna, i pola kasicice secera. Malo promesati ostaviti da se dinsta jos oko 5 minuta i cufte su gotove.

Gotove cufte servirati sa pire krompirom ili kuvanom rizom, i preliti sa paradajz sosom.


12 komentara :

Jovana on February 3, 2011 at 3:06 PM said...

Prelepo !!

Miodrag Surac on February 3, 2011 at 3:23 PM said...

Sto lepo izgleda...

Vanja Milicevic on February 3, 2011 at 3:24 PM said...

jao tasice, pa sam sam sada mnogo gladna...cuftice, sos, pire....odoh da rucam nestooo!!!posalji mi malkice! ;) :*

Taša on February 3, 2011 at 6:21 PM said...

Jovana, Surac, hvala :)

Vanjice, hehe, naravno ;) :*

Ami on February 3, 2011 at 6:41 PM said...

Predivno predivno!
Super slike :)

Dobre vijesti on February 3, 2011 at 6:42 PM said...

Sad sam gladna :P

Lenka on February 3, 2011 at 9:36 PM said...

Najzad ću i ja da probam da napravim ovo jelo! Moja ćerka ga obožava, a moj prvi i jedini pokušaj da napravim ćufte se završio neuspehom. Sigurna sam da ću po ovom receptu uspeti :D

Taša on February 3, 2011 at 9:44 PM said...

Ami draga, hvala puno :)

Dobre vjesti, hvala vam, to mi je i bila namera :p

Lenka, i ovo je jedno od mojih omiljenih jela. Samo strpljivo i ne moze da ne uspe. Vazno je da se smesa dobro izmesa rukama, kako bi se svi sastojci ravnomerno rasporedili, posle se samo uvalja u malo brasna i przi lagano na ulju. I vazno je da se dinsta u sosu bar 10 minuta :) Pozdrav, nadam se da ce uspeti i da ce cerkica biti zadovoljna :)

Κάθαρσις on February 3, 2011 at 9:47 PM said...

Ovo uvijek pali, u svim varijantama. Odlične su i ćufte i sos.

Lilly... on February 3, 2011 at 11:29 PM said...

Uff! Sad sam gladna! Volim ćufte, uvijek me podsjete na vrtić, đački dom... :)) Sjajno izgledaju!

Dijana MakeUp on February 4, 2011 at 3:56 PM said...

ajoooj, pa ovo je savrseno! svaka cast! :)blog je mmmmmmmm...:)

svrati..dijanamakeup.blogspot.com

Taša on February 5, 2011 at 3:36 PM said...

Κάθαρσις, Lilly, Dijana, hvala vam puno :)

p.s. Dijana, svratila sam na blog, divan je, svaka cast ;)

Post a Comment

  

back to top