Pesak torta

Jan 13, 2011


Pin It
Dodaj.rs

 Vrlo jednostavna torta, ne pece se, brzo se spremi i sto je najvaznije veoma je ukusna :)



Sastojci:
  • 1 litar mleka
  • 3 pudinga od vanile
  •  150-200 gr secera
  • 250 grama margarina
  • 150 grama keksa
  • 150 grama kokosa
  • 150 grama kikirikija za kolace


Ovaj put poslednja kora je malo izmenjena, odnosno koristila sam mleveni kikiriki. Obicno u poslednju koru ide seckane zele bombone. Ali taj deo ostavljam vama, jer stvarno mozete dodati u svaku koru sastojke po zelji.

Mera za keks, kokos i kikiriki je otprilike. Dakle pozeljno je da uvek imate jos oko 50 grama pri ruci, jer ne upija svaki keks isto fil, isto vazi i za kokos, kikiriki... ili sta vec odlucite da stavite u fil.



Priprema: Od 1 l mleka odvojiti oko 300 ml, ostatak staviti na sporet na najmanju vatru dodati secer (150 grama, ukoliko volite sladje onda 200 grama) i cekati da provri. Onih 300 ml mleka pomesati sa 3 kesice pudinga. Kada je mleko provrilo postepeno dodavati razmuceni puding, neprestano mesajuci oko 5 minuta dok se puding ne zgusne. Da bi se puding dovoljno zgusnuo neophodno je dodavati ga u provrelo mleko, znaci ne mlako, toplo, nego provrelo.

Nakon sto se puding zgusnuo skloniti ga sa sporeta i ostaviti oko 15ak minuta da se prohladi. Nakon toga dodati jedan margarin (250 grama) i mutiti neprestano mikserom dok se fil skroz ne ohladi. Sto moze dosta da potraje, oko 20ak minuta. 

Gotov fil podeliti na tri jednaka dela. Najbolje da uzmete tri vece cinije i neizmenicno u svaku dodavati po kutlacu fila. U jedan deo dodati mleveni keks, u drugi kokos i u treci deo mleveni kikiriki (za kolace). Opet napominjem da su sastojci dati otprilike, tako da dodajte sve postepeno, dok ne dobijete zeljenu cvrstocu. Ko je pravio bajaderu zna kako kora na kraju treba da izgleda. Dovoljno je da se smesa ne lepi, ali opet pazite da ne dodate previse sastojaka kako kora ne bi bila suva.

Oblikovati tortu, ja sam pomocu kesa za zamrzivac. Uzmete tri kese i u svaku stavite fil. Razvijete pazljivo oklagijom tako da fil bude ravnomerno rasporedjen po celoj kesi, i da bude jednake debljine. Kesu rasecete sa gornje strane i koru pazljivo prenesete na tacnu na kojoj cete sluziti tortu. Tako uraditi i sa preostale dve kore. 

Gotovu tortu ukrasiti sa slagom i ostaviti u frizider do sluzenja.


16 komentara :

Ami on January 13, 2011 at 1:19 PM said...

Super torta, bas mi se svidja :)

Tina V. on January 13, 2011 at 1:20 PM said...

Wow :)
Ja se ovih dana premisljala da li da pravim neku tortu ili ne, ali posle ovih slika moram. :))

Jovana on January 13, 2011 at 1:22 PM said...

Odična torta ! Pravim i ja sličnu i nema greške - svi je vole!! ;-))

Taša on January 13, 2011 at 1:34 PM said...

Ami, Tina, Jovana, hvala vam puno :*

Ova tora je bila jos za Novu godinu, ali nikako da stignem da je postavim na blog. Mada uskoro ce biti sigurno jos jedna rodjendanska torta :) Razmisljala sam koju da pravim i mislim da ce biti Tinina novogodisnja torta, mada kada vidim kako njena izgleda mislim da ce me biti sramota da postavim slike svoje :D

Lilly... on January 13, 2011 at 4:20 PM said...

Ovu tortu inače ne pečem, jer je draga prijateljica majstorica za nju pa ju onda uvijek priprema za rođendan i ostala slavlja! Ali mogu samo reć da ova tvoja fantastično izgleda (bolje i od njezine! :DD Da me čuje povilenila bi! hehehehe) :))

Vanja Milicevic on January 13, 2011 at 5:08 PM said...

bravooo!!! mislim da sam je jela nekada , negde :) ovaj naziv mi je poznat! divno izgleda!odlicne su ti slicice!

Taša on January 13, 2011 at 5:19 PM said...

Lilly, pa hvala, to je onda veliki kompliment :) Ali, pssssst, necemo nikome reci ;)

Vanja draga, hvala puno. Kod mene je bila obavezna za svaki rodjendan kada sam bila mala, i bila mi je, i ostala jedna od omiljenih torti :) A naziv je stvarno upecatljiv :D

vera on January 13, 2011 at 5:34 PM said...

Obožavam ovu tortu.jako lepo parče!

Taša on January 14, 2011 at 2:36 PM said...

Hvala Vera :)

phiphy on January 14, 2011 at 11:29 PM said...

Imas nagradicu kod mene :)

Taša on January 15, 2011 at 11:27 AM said...

Phiphy, hvala punooooo :) :*

ДраганаГага on January 15, 2011 at 1:00 PM said...

Mmmmm..... pesak torta! Volim!
Svrati i do mene po nagradicu :)

Taša on January 15, 2011 at 2:43 PM said...

Gaga, hvala puno na nagradici i komentaru :)

Nina on January 17, 2011 at 8:11 PM said...

baš izgleda vrlo primamljivo i ukusno ova torta

Taci on January 18, 2011 at 2:03 AM said...

Tashice, svrati kod mene po jednu nagradicu :-***

Taša on January 18, 2011 at 12:13 PM said...

Nina, hvala, jako je ukusna i vrlo jednostavna za pripremanje.

Taci, hvaaaala punoooo :**

Post a Comment

  

back to top