Pečena bundeva

Dec 25, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Veoma jednostavan desert, bez puno motanja po kuhinji :)



Ovo je najjednostavnije jelo koje moze da se napravi od bundeve, ali mnogi kazu i najukusnije jelo od iste. Jesen je vec odavno prosla, kao i sezona bundeva. Poslednja parcad bundeve su upravo zavrsila kao ovaj ukusan desert.

Sastojci:
  • Bundeva
  • Secer u prahu
  • Cimet
  • Med 



Bundevu iseci na kriske i poredjati u tepsiju, zajedno sa korom. Tepsiju staviti u rernu zagrejanu na 180 stepeni i peci oko 90 minuta, a moze i duze. Treba da se stvori hrskava korica na vrhu svakog parceta bundeve, ali nece skoditi i ako se bude malo duze pekla. Naravno, ako mozete da izdrzite uz divan miris bundeve a da je ne pojedete :) 

Kada je bundeva gotova izvaditi je iz rerne i posuti sa secerom u prahu, cimetom, i po zelji medom. Poznato je da se bundeva i secer vole tako da ja stavim bas dosta, dosta secera. Ako dodajete i med onda smanjite kolicinu secera.

______________________________________________________________________________

Ujedno zelim da pozelim srecan Bozic svim vernicima katolicke veroispovesti. Sve najlepse od Moje kuhinje, i da provedete praznik srecno u krugu porodice.

20 komentara :

Tina V. on December 25, 2010 at 7:43 PM said...

Ja joj ne dodajem ništa, jedem je samo ispečenu :) i preukusna je! :)
Jednom sam dodala bele grožđice, isto bilo superiška :)

Tina V. on December 25, 2010 at 7:44 PM said...

E, da, i mnogo mi se sviđa favicon :))

Taša on December 25, 2010 at 7:59 PM said...

Hvala Tina ;) I meni danas rekose, sta dodajes secer, najlepsa je bez icega :D Ali meni je najlepsa sa secerom, i to dooosta secera, a dodam nekada i meda, mmm :)

Shacky on December 25, 2010 at 8:57 PM said...

Gotovo da mogu da osetim miris! Divno!

Tina V. on December 25, 2010 at 9:59 PM said...

Sa medom nikad nisam probala, tačnije nikad mi nije palo na pamet :))
Moram med da kupim, taman nisam med jela odavno; pa da probamo :))

MilaJeDraga on December 25, 2010 at 11:37 PM said...

Mislim da cu da zavolim pečenu bundevu posle ovog posta :)

Taša on December 26, 2010 at 12:39 PM said...

Shacky, hvala puno :)

Tina, sa medom je fantazija, probaj, neces se sigurno pokajati :)

MilaJeDraga, bilo bi mi jako drago :)

Sandra on December 26, 2010 at 5:14 PM said...

UHH obozavam pecenu bundevu...Fanatastican post i predivne fotke!

Κάθαρσις on December 26, 2010 at 8:28 PM said...

Mi oduvijek pečemo bundeve zimi - to su one posebne, slatke. Ako nisu, onda velimo da se bundeva "popišala"!! Ne jedemo ih s nikakvim dodacima jer su same po sebi jako slatke, ali i ovaj tvoj prijedlog je jako dobar.

Danijela on December 26, 2010 at 11:17 PM said...

Obožavam pečenu bundevu.

jubistacha on December 27, 2010 at 12:12 AM said...

I ja volim pečenu bundevu. Samo je trenutno koristim u slanoj verziji, kao samostalno jelo ili prilog. Morat ću probati ovaj dessert. Hvala na čestitkama. Sve najbolje povodom blagdana i još mnogo uspješnih kreacija u Mojoj kuhinji!

Taša on December 27, 2010 at 9:57 AM said...

Sandra draga, hvala puno :)

Κάθαρσις, hehe, eto, ni moji ne jedu ni sa kakvim dodacima, ali ja sam posebna :D

Danijela, me too :)

Jubistacha, nisam je nikada probala tako, uvek kada se pravi pravimo slatku, moracu i ja da probam slanu verziju. Hvala puno na lepim zeljama ;)

Taci on December 27, 2010 at 8:51 PM said...

Prelepo izgleda, a neverovatno da sam i ja u subotu pekla bundevu. Isecem je na trouglove i kada se i spece i skine gornja korica, jedemo kasicicom kao iz cinijice. Ne zasladjujem je jer volim onaj izvorni ukus i miris, aromaticno a tek slatko. Kada sam bila mala nisam je volela bas zato sto nije dovoljno slatka, a sada mi bas prija takva kakva jeste.

Taša on December 28, 2010 at 11:30 AM said...

Taci, hehe, kakva slucajnost. Izgleda da sam ja jedini cudak ovde koji dodaje secer :D

Taci on December 29, 2010 at 12:43 AM said...

Pa ne znam, mislim da je pre ovde skup cudaka koji voli da je jedu nezasladjenu :)) Sve koje znam, ili je jedu zasladjenu necim, ili je ne jedu uopste.

Stasha on December 29, 2010 at 2:05 AM said...

Tasha, bas sam trazila ovakav blog! Super jee:)

Taša on December 30, 2010 at 11:11 AM said...

Taci, moguce da je i to :D Ja ne mogu da je jedem bez icega, ne svidja mi se ukus nezasladjene bundeve, ali ko zna, ukusi se menjaju :) Mozda je jednog dana i budem jela samu, bez ikakvih dodataka.

Stasha, hvala puno, jako mi je drago da ti se svidja :)

Ana Atanasković on April 17, 2011 at 12:48 PM said...

Ovako uvek moja mama peče i obožavam da jedem pečenu bundevu! Kada sam došla u Bg primetila sam da me svi gledaju "belo" kad im pričam o ovom receptu.
I sada u jesen i zimu moja mama u Kruševcu traži najbolje bundeve, one koje nisu vodene, i ispeče mi i pošalje autobusom, i ja ih čekam na stanici.
Predivno!

Taša on April 20, 2011 at 5:54 PM said...

Ana, hvala puno na poseti i na ovako divnom komentaru na mom blogu ♥

Anonymous said...

ja umutim belance sa secerom i ubacim mleveni orah, pa kada je poupecena dodam i to.. njam

Post a Comment

  

back to top