Kuglice sa keksom i orasima

Dec 30, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Sastojci:
  • 600 ml vode
  • 350 grama secera
  • 250 grama margarina za kolace
  • 2-3 stangle crne cokolade
  • 600 grama keksa ili oraha (najbolje mesavina)
  • Kokos, seckani orasi... za valjanje kuglica


Ja sam pravila duplo manju meru. Sada cu pisati kako ide original recept, a ako pravite duplo manju meru prepoloviti sve sastojke. 

U 600 ml vode dodati secer i mesati neprestano na srednjoj vatri dok se sav secer ne istopi. Zatim dodati margarin i cokoladu i isto mesati neprestano dok se sve ne istopi i ne homogenizuje. 
Ja poslednje dve godine koristim Simka cokoladu za prelivanje, jer smesa bude veoma glatka, sjajna, lakse se prave kuglice i valjaju u kokos. Medjutim i ako stavite neku drugu cokoladu za kuvanje necete puno pogresiti.


Na kraju dodati mesavinu od 300 grama mlevenog keksa i 300 grama mlevenih oraha (moze i samo 600 grama mlevenog keksa ili samo 600 grama mlevenih oraha, ali kombinacija oraha i keksa je najbolja). Mesati dok se ne dobije homogena smesa. 


Smesa za kuglice ce mozda izgledati retko, ali kada se dovoljno ohladi moci ce da se prave kuglice bez ikakvih problema. Neophodno je smesu skroz ohladiti. Ja sam drzala cinijicu sa smesom oko 1h na terasi. Inace treba da se hladi duze, ali posto je napolju bilo uzasno hladno ceo proces hladjenja je ubrzan :) 

Od gotove smese praviti kuglice zeljene velicine, u mom slucaju srednje. I valjati u kokos, sitno seckane orahe, izmrvljen keks, sarene ukrase za kolace... ili sta god vam padne na pamet. Ja sam jedan (veci deo) valjala u kokos, a ostalo u sarene ukrase.


14 komentara :

Jovana on December 30, 2010 at 3:23 PM said...

Predivne su draga !!! Svaka cast na slikama ! :-)))

Taci on December 30, 2010 at 7:04 PM said...

WOW
Ove sa cokomrvicama su moje! :)) Moram priznati da sam bila u cudu kada sam videla kolicine vode, ale eto dokaza!
Lepo se provedi sutra i Srecna Nova! :-***

Taša on December 31, 2010 at 11:40 AM said...

Jovana, hvala draga puno :)

Taci, hvala puno i ti se lepo provesi i Srecna Nova godina :**
Onda, ove crne ne sme niko da dira, rezervisane su za tebe ;)

Ami on January 1, 2011 at 3:06 PM said...

Sretnu novu godinu! :)

Taša on January 1, 2011 at 7:10 PM said...

Hvala Ami, i tebi srecna Nova godina :)

Danijela on January 2, 2011 at 10:38 AM said...

Draga,odlične su!:D Sve najlepše u Novoj godini!

Taša on January 2, 2011 at 11:55 AM said...

Hvala draga :) Srecna Nova godina i sve najlepse :*

Stefania on January 2, 2011 at 12:36 PM said...

Happy New Year ♥
Moltissimi Auguri
per uno splendido 2011

jubistacha on January 2, 2011 at 3:39 PM said...

Prekrasni su, stvarno si se potrudila. Sretna Nova Godina!

Nina on January 2, 2011 at 5:54 PM said...

Prekrasno izgledaju!

Sve najbolje u Novoj godini!

Taša on January 3, 2011 at 5:17 PM said...

Stefania, Happy New year :)

Jubicasta, Nina, hvala vam puno, i vama srecna Nova godina i sve najlepse vam zelim :)

Vanja Milicevic on January 6, 2011 at 4:06 PM said...

divne su sve, ove sarene me najvise mame, odicno si ih ukrasila!!!!super su slicice!

Taša on January 6, 2011 at 6:13 PM said...

Hvala draga :*

Kornelija on January 4, 2012 at 1:11 PM said...

Eto bas sam ih pravila.... sta su suuuuuppppeeeerrrr *njami* jos tako vruce sam morala da probam.... sad jedva cekam da se ohlade.... mnogo hvala na receptu ... :) sacu odma da istampam i u moju knjigu da stavim ...

Post a Comment

  

back to top