Me Encanta Tu Blog/Svidja mi se tvoj blog

Nov 22, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Svetlana Kety Danijela  hvala na ovoj divnoj nagradi. Uz nagradu treba odgovoriti i na sledeca pitanja:



1. Zašto si stvorila blog?

2. Koju vrstu blogova čitaš?

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

4. A odeće?

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

6. Koju boju najviše voliš?

7. Tvoj parfem?

8. Koji film najviše voliš?

9. Koje države želiš posetiti i zašto?

1. Lepo je imati svoj kutak na internetu, nesto sto je samo tvoje, i sto ti uredjujes. Jos kada se broj posetilaca iz dana u dan povecava, nema vece radosti :) 
2. Uglavnom Food blogove, kada imam vremena pratim, medjutim u poslednje vreme slabije zbog nedostatka vremena :( Pratim i poneke fashion blogove, ima dosta zanimljivih.

3. Ne bas, ali recimo da cu izdvojiti Artdeco.

4. Za razliku od kozmetike ovde bih mogla da nabrajam do sutra :) Pa da pocnem, Benetton, Mango, Mexx, Tom Tailor, Tommy Hilfiger, Miss Sixty, itd. itd. :)

5. Definitivno maskara i crna olovka za oci.

6. Ovo pitanje sam cekala :) Ljubicastu, omiljena medju omiljenima :) Naravno, volim i ostale boje, crvenu, braon, zelenu, plavu, ali ljubicasta zauzima prvo mesto.

7. Versace Bright Crystal.

8. P.S. I love you

9. Ovo je definitivno najteze pitanje za mene, ne bih da izdvajam ni jednu, jer imam puno zelja sto se tice putovanja. Najvece zelje su mi daleke destinacije poput Kine, Indije, Amerike.
__________________________________________________________________________________
Svetlana, Kety, Danijela, hvala jos jednom na divnoj nagradi. Nagradu prosledjujem sledecim blogovima:






12 komentara :

Sandra on November 22, 2010 at 8:10 PM said...

Hvala Taso puno zaista od srca...bas si me obradovala:)

phiphy on November 23, 2010 at 3:31 PM said...

Hvala ;)

Taša on November 23, 2010 at 5:22 PM said...

Sandra, Phiphy, nema na cemu ;) :**

Branka - byB on November 23, 2010 at 10:35 PM said...

Draga Taša puno ti hvala na nagradi !! jako si me razveselila i počašćena sam što si mi je dodijelila. Hvala !

Kety on November 24, 2010 at 1:07 AM said...

Baš mi je drago da si dobila nagradu jer si dobila i drugu istu kod mene...ali to samo potvrđuje to da si prava inspiracija :))
http://ketymartiniskuhacha.blogspot.com/2010/11/nagrada-me-encanta-tu-blog.html
Dođi do mene i preuzmi nagradu... :*

Taci on November 24, 2010 at 9:20 PM said...

Tasko, hvala na nagradici :-*

Vanja Milicevic on November 25, 2010 at 11:06 AM said...

Hvalaa Tasice!!! jeeeeee!!! :)

Expo Kuhinje on November 25, 2010 at 1:40 PM said...

Lepo je videti da ima ovakvih stvari na internetu... Svaka cast...

Taša on November 25, 2010 at 3:32 PM said...

Branka, nema na cemu, stvarno je zasluzujes :)

Kety, hvala tebi puno na nagradi :*

Taci, Vanja ;) :*

Expo Kuhinje, hvala vam :)

Danijela on November 26, 2010 at 11:47 AM said...

Draga,i od mene imaš jednu nagradicu...

Taša on November 26, 2010 at 2:45 PM said...

Hvala draga :)

Kuhinje on February 16, 2011 at 7:04 PM said...

Zanimljiv tekst...

Post a Comment

  

back to top