Kinder stanglice

Nov 14, 2010


Pin It
Dodaj.rs

       Crni deo:
  • 300 grama mlevenog keksa
  • 50 grama mlevenih oraha
  • 125 grama margarina
  • 50 grama crne cokolade
  • 100 grama secera
  • 150 ml vode

      Beli fil:
  • 120 grama secera
  • 50 ml vode
  • 125 grama margarina
  • 150 grama mleka u prahu

Crni deo: Staviti vodu i secer na srednju vatru i povremeno mesati sve dok se secer ne istopi. Zatim dodati margarin i cokoladu i neprestano mesati dok masa ne postane kompaktna. Kada su su margarin i cokolada istopili dodati mleveni keks i mlevene orahe, opet dobro promesati dok smesa ne upije sav keks i orahe. Crni deo izliti u pleh dimenzija 18x22, poravnati i ostaviti da se prohladi. Za to vreme spremiti beli fil.


Beli fil: Vodu i secer staviti na srednju vatru da se secer istopi, zatim dodati margarin i mesati dok se ne istopi. Na kraju postepeno dodavati mleko u prahu. Dobro promesati i kuvati jos oko 1 minut. Skloniti sa vatre i izraditi mikserom, kako bi se razbile grudvice. Beli fil razliti preko crnog dela. Ostaviti da se malo prohladi, a zatim staviti u frizider na par sati.


Original recept je ovde.

17 komentara :

Vanja Milicevic on November 14, 2010 at 10:49 AM said...

jel to krecu kolacici za slave? :) taman, sam dosla malo da mi se apetit otvori kod tebe na blogu, pa da lepo doruckujem! :) iako ja ne volim orahe ( znam da sam jedna od retkih :)) moram priznati da izgledaju fino!! :)

Jafi on November 14, 2010 at 12:13 PM said...

Fantasticni :)))

Taci on November 14, 2010 at 1:44 PM said...

Divno Taso!
Ova mala srca su preslatka.

Taša on November 14, 2010 at 3:39 PM said...

Vanja, hvala :) Nisu jos krenuli kolacici za slave, ali nije na odmet napraviti ih ni kada nema povoda :D Ni moj decko ne voli orahe, ali mu se kolac svideo. Ipak preovladjuje onih 300 grama keksa :*

Jafi, Taci, hvala vam :**

Branka - byB on November 14, 2010 at 3:46 PM said...

super kolačić, jako su ti lijepe štanglice , a tek ova mala srca potpuno osvajaju ! :)

Lilly... on November 14, 2010 at 5:32 PM said...

Kako ovo privlačno izgleda! Moram probati! Pozdrav!

Taša on November 14, 2010 at 6:13 PM said...

Branka, hvala puno :)

Lilly, hvala, probaj, ukus je fantastican :)

Paula on November 15, 2010 at 6:28 PM said...

what a great blog!
here is so many inspirations,

have a nice time,
Paula

Taša on November 16, 2010 at 12:02 PM said...

Thanks a lot Paula :)

Anonymous said...

Taska jel moze nesto drugo umesto mleka u prahu?
Ne mogu da ga nadjem kod mene. Hvala

Taša on November 17, 2010 at 7:32 PM said...

Uh, pa nisam bas sigurna. Ja sam nasla u zdravoj hrani neku kao zamenu za mleko u prahu. Mozda da probas sa kokosom, ali onda ce biti skroz drugaciji ukus i licice na bajaderu :)

Svetlana on November 19, 2010 at 3:12 PM said...

Tasa, kad budes imala vremena, svrati na moj blog, ceka te jedna nagradica. :)))

Sandra on November 21, 2010 at 6:00 AM said...

Samo da ti kazem da te jedna mala nagradica ceka na mom blogu!

dulce on November 21, 2010 at 10:18 PM said...

estoy de visita en tu blog y me encanta, y este postre esta de muerte, me quedo de seguidora y te invito a visitar mi blog dulce, un beso

Taša on November 23, 2010 at 9:27 AM said...

Svetlana, Sandra hvala vam :)

Dulce, gracias por comentar. Me alegro que os guste mi blog. Beso :)

*Missy_Kissy* on November 29, 2010 at 8:40 PM said...

o like like....zbog ovakvih recepta mrzim sebe sto sam nevesta u kuhnji jedva jaja przim...:D

Anonymous said...

Predivan recept za stanglice ,svakako cemo ga isprobati !

Post a Comment

  

back to top