Testenina sa sunkom i jajima

Oct 4, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Jelo po receptu mog decka :)  Jelo je neverovatno ukusno i jako se brzo spremi, za maksimalno 20 minuta. Idealno je kao lagana i brza vecera ili rucak. 


 
Sastojci (za jednu osobu):
  • Oko 100 grama testenine po izboru
  • 5 vecih parcadi praske, ili neke druge, sunke
  • Dva jaja
  • Malo origana
  • Dve kasicice soli
  • Malo ulja
  • Malo rendanog sira

Testenina ide po izboru, mogu i spageti, kao i bilo koja druga testenina. Ja sam koristila Fioli, ali nisam videla da ima kod nas da se kupi.

 
Testeninu staviti u kljucalu vodu da se kuva, prema uputstvu sa kesice. U vodu prethodno dodati jednu kasicicu soli.


Dok se testenina kuva prasku sunku iseci na sitne ili krupnije kockice, po zelji. Umutiti dva jaja. U jaja dodati malo origana, jednu kasicicu soli, a po ukusu i druge zacine (ja ponekad stavim malo bibera).

 
Kada je testenina kuvana ocediti je od vode i ostaviti da stoji.
Na malo ulja proprziti prasku sunku, oko 2 minuta. Dodati jaja i neprestano mesati oko 5 minuta. Kada su jaja vec pecena dodati malo rendanog sira. Promesati dok se sir ne istopi. 

Na kraju dodati testeninu i prziti jos oko 1 minut. Servirati i dodati preko jos malo rendanog sira, ili parmezana.


10 komentara :

Κάθαρσις on October 4, 2010 at 1:00 PM said...

Opa, i ti si nabacila novi izgled! Svi se nekako obnavljate, a meni se ne da, jer moj minimalni look ne može biti minimalniji, a takav look najviše volim (kod sebe). Isto vidim da koristiš fiole, baš sam i ja ih kuhala neki dan. Znam da je ovo super, slično radim špecle, ali tijesto i šunka, pa sir - kombinacija za sva vremena i okuse!

Nale on October 4, 2010 at 2:59 PM said...

Nesto slicno pripremam i znam da je kombinacija ukusa fenomenalna. Odlicno izgleda i fotke su za desetku.

Nada on October 4, 2010 at 8:14 PM said...

Jednostavno i jaaako fino, volim!

Nina on October 5, 2010 at 2:47 PM said...

znam da je ovo odlično i sama sam radila slične varijante, slike odlične!

phiphy on October 5, 2010 at 3:39 PM said...

Obozavam testeninu na ovakav nacin. Jako jednostavno za napraviti a sto se ukusa tice, tvoje slike govore sve

Taša on October 6, 2010 at 5:41 PM said...

Hvala puno svima na komentarima :) :*

Surac on October 6, 2010 at 10:21 PM said...

Volim kako izgleda, super...

Taša on October 7, 2010 at 8:12 AM said...

Surac hvala puno.

Branka - byB on October 7, 2010 at 11:03 PM said...

Slično pripremim i ja dosta često. Baš kako si i rekla, brzo je a jako ukusno. Sviđa mi se ovako kako ti pripremaš ,narendani sir je odličan (ja stavim komadiće pa ne bude ovako lijepo) i super je kada se rastopi i rasporedi po tjestenini.
Slike su ti prekrasne !!

Taša on October 8, 2010 at 9:25 AM said...

Branka draga, hvala puno. Probaj sledeci put da narendas :)

Post a Comment

  

back to top