Omlet

Oct 7, 2010


Pin It
Dodaj.rs

 Vrlo jednostavan recept za brzi dorucak ili veceru.

Sastojci:
  • 2 jaja
  • Dva veca parceta praske sunke
  • Malo rendanog sira
  • Malo origana
  • Pola kasicice soli
  • Malo ulja

Umutiti jaja i dodati pola kasicice soli. U tiganj sipati malo ulja i cekati da se ugreje. Ne treba da bude jako vrelo ulje, kako omlet ne bi bio previse taman sa spoljasnje strane. Sipati jaja u tiganj i posle oko pola minuta, na polovinu strane koja se ne pece staviti origano, sitno iseckanu prasku sunku i rendani sir. Posle oko 5 minuta pazljivo preklopiti onu praznu polovinu preko polovine sa filom. Prziti jos par minuta sa obe strane.


3 komentara :

Branka - byB on October 8, 2010 at 11:48 PM said...

Jednostavna a fina hrana ! nekada sam češće radila omlete , sada sam ih malo zanemarila ali kako se sve više vraćam jajima i slanom doručku doći će opet na red :)
Tvoj mi odlično izgleda !

Taša on October 9, 2010 at 5:01 PM said...

Hvala Branka :) I ja nesto retko pravim, inace retko jedem jaja.

Ami on October 10, 2010 at 5:42 PM said...

Ovo je nesto fantasticno! :)

svrati kod mene, imam dve nagrade za Tebe! :)

Post a Comment

  

back to top