Bundevara

Oct 25, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Sastojci:
  • Jedno pakovanje kora za pitu (500 grama)
  • 1.5 kilogram ociscene i izrendane bundeve
  • Secer
  • Malo ulja


Bundevo prethodno ocistiti i izrendati na krupno. Sto se tice tog dela posla, koji je kod pripreme bundevare ujedno i najtezi, ja sam imala srece, jer sam imala u zamrzivacu vec spremljenu izrendanu bundevu.
Kore za pitu treba da su tanke, uglavnom kada kupujete treba da bude naznaceno na pakovanju da li su kore tanke, srednje ili debele.

Uzeti jednu koru, premazati je sa malo ulja (oko jedna mala kasicica), preko nje staviti drugu koru i takodje je premazati sa istom kolicinom ulja. Na jedan (uzi) kraj staviti dve do tri pune kasike rendane bundeve, rasporediti je i posuti sa tri supene kasike secera. Umotati kore sa one strane gde je fil i staviti u malo nauljen pleh. Tako ponavljati postupak do poslednje kore. Najbolje je prethodno izbrojati kore, da znate koliko vam otprilike treba fila za svaku.

Rernu ukljuciti na 200 stepeni. Preko tepsije staviti aluminijumsku foliju, ili dve kore (ako vam je ostalo), kako pita ne bi naglo izgorela. Peci 25 minuta, zatim izvaditi tepsiju, skinuti alu foliju i vratiti bundevaru u rernu na oko jos 5 minuta.

Postoji i druga caka kako pita ne bi izgorela, a to je da se ukljuci rerna i tepsija stavi jos u hladnu rernu.

Gotovu bundevaru jos vrelu poprskati sa malo hladne vode i prekriti krpom. Ostaviti je tako dok se ne ohladi, a zatim seci i posuti sa prah secerom.

19 komentara :

Just Cake girl on October 25, 2010 at 6:04 PM said...

vrlo obožavana u mojoj obitelji :) super recept!

jelena on October 25, 2010 at 7:16 PM said...

Danas sam pojela poslednje parče mamine bundevar koju obožavam. Ona doda malo cimeta pošto ja to obožavam. Ovo je mežu omiljenim kod mene i nikako ja da je napravim pošto je uvek dobijem! Odlično!

Surac on October 25, 2010 at 8:13 PM said...

Mi kazemo (Dulesnice), volim kako izgleda. A ovih dana snimicu video, kako ja ih pravim...Pozdrav.

Bobbie on October 25, 2010 at 9:40 PM said...

Izgleda super. Volim edno :)

Taša on October 26, 2010 at 1:20 PM said...

Just Cake girl, Bobbie, hvala puno ;)

Jelena, vazno je da se pojede :D Ne mogu da zamislim jesen bez bar jedne bundevare.

Surac, hvala. Jedva cekam da vidim video. Pozdrav

Nina on October 26, 2010 at 7:44 PM said...

odlična, lijepe slikice

Branka - byB on October 26, 2010 at 9:44 PM said...

Odlično si napravila ovu bundevaru, prekrasna je , izgleda tako fino, sočno, ukusno ! Jako su lijepe slikice !

Ivo Serentha and Friends on October 26, 2010 at 9:53 PM said...

Compliments for your blog and pictures included, I invite you to see the photo blog,
CLICK PHOTOSPHERA

Each week released a new album

Greetings from Italy

Marlow

Surac on October 27, 2010 at 10:25 PM said...

Tasa,testo je slicno kao kod Bureka, samo se ne pakuje isto, sigurno cu ovih dana snimiti a neznam, mozda si gledala, kod mene na blogu "Video Burek" imam snimak.Pozdrav.

Taša on October 28, 2010 at 4:44 PM said...

Nina, Branka hvala :)
Marlow, thanks for comment :)
Surac, videla sam snimak. Ne mogu ni da zamislim kakva je bundevara sa domacim korama, fantazija :)






Dr.Sameena Prathap
on October 30, 2010 at 11:06 AM said...

Hi,

Looks so yumm...lovely...:)

Dr.Sameena@

www.myeasytocookrecipes.blogspot.com

Taša on October 30, 2010 at 11:44 AM said...

Thanks Dr.Sameena@ :)

Sanela Mallory on November 1, 2010 at 10:45 AM said...

U mojoj obitelji nema tradicije pripreme toga, nikad to nisam probala. Kakva bundeva se za to upotrebljava? Vidim po trgovinama hokaido i butternut tikve. A u vrtu imam ono što mi zovemo "tikvajna" - to su one narančaste tikve kakve viđam izrezbarene u američkim filomovima za "Noć vještica".

Taša on November 1, 2010 at 1:53 PM said...

Sanela, da, u pitanju je ta bundeva iz Američkih filmova :) Kod nas ima uglavnom da se kupi na pijaci vec izrendana ili u komadima.

Ja sam prvi put prosle godine probala bundevaru i odusevila se ukusom, stvarno je nesto posebno.

Vanja Milicevic on November 3, 2010 at 8:48 PM said...

ranije ih nisam volela, ali je sada druga prica, nekako me uvek podsecaju na Bozic! :) prava si vrednica!

dragicap on November 4, 2010 at 12:44 PM said...

Svi koji su skeptični i koji nisu probali ovaj recept neka odmah zasuču rukave i slede recept!
Pita je divna !

maja_rkl on November 7, 2010 at 5:20 PM said...

jako lijepo ;) moram probat

Surac on November 30, 2010 at 9:04 AM said...

Zdravo Tasa, evo mene ponovo sada samuspeoda stavim snimak kako ja pravim bundevacu, jedno vreme nisam bio kuci pa nisam ulazijo na blog. Pozdrav...

Taša on December 4, 2010 at 7:00 PM said...

Videla sam video, i samo mogu da kazem svaka cast. Bas sam je pravila dosta u poslednje vreme, ali ne smem ni da zamisljam kakav je ukus sa domacim korama :)

Pozdrav

Post a Comment

  

back to top