Zapeceni punjeni paradajz

Sep 2, 2010


Pin It
Dodaj.rs


Recept sam "videla" juce u emisiji Kuhinjica na RTV, tacnije videla sam samo otprilike sastojke koji idu, ali ne i sam nacin pripreme. Na njihovom sajtu jos nema tog recepta, ali sam ja odlucila da napravim sama. Ne znam koliko se slaze sa original receptom, ali super je ispalo.

Sastojci:
  • 2 veca paradajza
  • 50 ml slatke pavlake
  • 50 ml kisele pavlake (ili nekog sirnog namaza)
  • Praske sunke po zelji (oko 100 grama)
  • Malo seckanog persuna
  • Malo seckanog bosiljka



Paradajzu odseci vrh i pazljivo izdubiti. Smesa koja se izvadi iz paradajza se doda u ciniju, a sok od paradajza se iscedi (on nije potreban za pripremu). U ciniju sa paradajzom izmesati ostale sastojke, slatku pavlaku, kiselu pavlaku, prasku sunku i zacine. Smesa mora da bude gusta. Tom smesom napuniti paradajz. Staviti u rernu da se pece oko 20-25 minuta na 225 stepeni.


12 komentara :

jelena on September 2, 2010 at 11:58 AM said...

Mmmmmm, dopada mi se ovo sa šunkom. Još nisam punila paradajz i sve se spremam pa nikako da počnem. Ovo mi izgleda odlično, pošto nije klasično!

Κάθαρσις on September 2, 2010 at 12:01 PM said...

Lako, jednostavno, brzo i fino! Šta ćeš više!

Ebba on September 2, 2010 at 12:02 PM said...

finoo! :D

Taša on September 2, 2010 at 12:34 PM said...

Jelena, Κάθαρσις, Ebba, hvala vam puno. Divno je za dorucak, vrlo osvezavajuce i lagano, a i ne treba puno napora i vremena za pripremu :)

María Alonso on September 2, 2010 at 5:29 PM said...

To je dobra tvoja punjene rajčice. Iako sam to učinio eotra d način, vaš recept je posebna. Besitos !!!!!!!!!!

(Que buenos tus tomates rellenos.
Aunque yo los hago d eotra manera, tu receta es especial.
Besitos!!!!!!!!!!)

Taša on September 3, 2010 at 3:01 PM said...

María, muchas gracias por tu comentario. Me alegro de que te gusta la receta. Espero que se trate de esta manera. Saludos cordiales

Taci on September 3, 2010 at 7:29 PM said...

Odlican predlog za rucak, ukusno i lagano, i fantasticne fotografije kao i uvek :)

Taša on September 3, 2010 at 7:40 PM said...

Hvala puno Taci :)

Branka - byB on September 5, 2010 at 12:13 AM said...

odlično si ovo napravila ! , jednostavno i jako fino ! volim paradajz na sve načine i ovo punjenje mi se sviđa. Uz to i izgleda atraktivno. Super !

Zelja on September 6, 2010 at 10:30 AM said...

Odlicno izgleda, kao i novi izgled bloga!

Nina on September 6, 2010 at 12:52 PM said...

odlično, punjene rajčice su mi u svim varijantama punjenja odlične

Taša on September 7, 2010 at 12:12 PM said...

Branka, Zelja, Nina, hvala vam puno na komentarima :)

Post a Comment

  

back to top