Testo sa sirom

Sep 3, 2010


Pin It
Dodaj.rs


Testo sa sirom, jedno od mojih omiljenih jela jos dok sam bila mladja, a i danas uzivam u ovom jelu. Jako je jednostavno, ne treba puno namirnica i sastojaka, napravi se za oko 20 minuta a najveci napor je skuvati testeninu :)
Sastojci:
  • Testo (po zelji, mogu cak i spagete)
  • Beli sitni sir
  • Malo soli
  • Malo rendanog sira (isto po zelji, moze i parmezan, kao i oni trouglici sira)


 Testo staviti da se kuva u slanoj vodi (duzina kuvanja pise na svakom pakovanju, kao i same proporcije voda:testo:so). Kada je testo gotovo ocediti ga i vratiti u serpu u kojoj se kuvalo. Vratiti na ringlu da se malo przi, za to vreme postepeno dodavati sastojke. Moze se pored sitnog belog sira dodati i malo pavlake, ali ja nisam neki ljubitelj. Ponekad dodam Biser sirni namaz, ali bas malo, da ne "kvari" ukus belog sira :) Sve dobro izmesati, ukoliko nije dovoljno slano dodati jos malo soli. Na kraju dodati rendani, ili neki drugi sir po zelji (moze i bez toga) i opet dobro promesati, sve dok se sir ne otopi.



7 komentara :

María Alonso on September 3, 2010 at 5:57 PM said...

Taj bogati, nego koristi. Iskrene čestitke i poljupci !!!!!!

(Que rico, que bueno.
Felicidades y besitos!!!!!!)

Abuela Ciber on September 3, 2010 at 6:34 PM said...

Un gusto visitarte, no encontre Seguidores para dejar mi avatar.

Saludos

Abuela Ciber on September 3, 2010 at 6:35 PM said...

Bueno ya lo encontre.
Cariños

Surac on September 3, 2010 at 8:11 PM said...

Super izgleda...

Branka - byB on September 5, 2010 at 1:20 AM said...

ovo je uvijek dobro,jednostavno a ukusno jelo ! I ja volim ovako napraviti , sa sirom, a nekada i sa jajima. Odlično kod tebe izgleda, sviđa mi se !

Nina on September 7, 2010 at 12:27 PM said...

pa u pravilu tjesteninu sa sirom nikad nisam voljela, no mislim si da bi je trebala ponovo probati možda mi se konačno svidi, što sam starija sve više stvari mi se počinje sviđati ;)

Taša on October 6, 2010 at 11:11 AM said...

Hvala vam svima puno na komentarima :)

Post a Comment

  

back to top