Prix d'Arts Award

Sep 10, 2010


Pin It

 Jako me je obradovala ova nagrada. Pogotovo njen znacaj i sadrzaj, na to dodajem i znacaj osobe koja mi je dodelila ovu nagradu. Hvala puno na nagradi  :)

„Prix d'Arts je nagrada za blogere koji prenose kulturne, etičke, literarne, osobne itd. vrijednosti izvan nacinalnih i govornih granica. Koji, sažeto rečeno, pokazuju da se njihova živa kreativnost i razmišljanje može lako otkriti u njihovim riječima i između redaka, bez obzira na jezik kojim pišu. Nagrada je zamišljena kao sredstvo promicanja prijateljstva među blogerima, način da se iskaže naklonost i priznanje za njihov rad koji webu daje dodatnu vrijednost.“ (citat sa bloga Κάθαρσις).

Nagradu prosledjujem sledecim blogovima:








Pravila:
1. Logo koji ste preuzeli oznacite linkom bloga sa kojeg je nagrada urucena
2. Nagrade prosledite dalje.

10 komentara :

Branka - byB on September 10, 2010 at 6:56 PM said...

Draga Taša puno ti hvala na ovoj predivnoj i vrijednoj nagradi, uistinu si me jako razveselila !!

Taša on September 10, 2010 at 6:58 PM said...

Branka ;) Zasluzila si, sa svojim divnim postovima. Puno pozdrava :)

María Alonso on September 10, 2010 at 9:38 PM said...

Čestitamo na nagradu. Enjoy it, to je zasluženi Čestitamo i još mnogo poljubaca !!!!!!!

(Felicidades por tu premio.
Disfrútalo, que es muy merecido
Enhorabuena y muchos besos!!!!!!!)

Taša on September 11, 2010 at 10:13 AM said...

Muchas gracias querida para un buen comentario. Besos :)

phiphy on September 12, 2010 at 2:26 PM said...

Tasa tek sam sad videla nagradu. Hvala ti puno od srca :)

Taša on September 12, 2010 at 2:36 PM said...

;) Nema na cemu :)

Taci on September 14, 2010 at 4:15 PM said...

Tasice, hvala ti puno na nagradi. Imala sam malih tehnickih problema sa postavljanjem logoa na stranicu pa sam tek danas to obavila :)
:-*

Taša on September 15, 2010 at 9:59 AM said...

:* Nema na cemu Taci :)

Eva on September 16, 2010 at 1:56 PM said...

Tašice moja draga, hvala ti puno na divnoj nagradi:)Danas je stavljam na blog. Puno puno poljubaca od mene:)

Taša on September 16, 2010 at 3:21 PM said...

Eva draga, nema na cemu :*

Post a Comment

  

back to top