Oranz kuglice

Sep 8, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Recept sam videla u TV emisiji Kuhinjica, na RTV. Savrsene su, bas po mom ukusu, a naprave se za 10ak minuta. Nema kuvanja, nema pecenja - ekspres kolaci :)

Sastojci:
  • Sok od jedne vece narandze (oko 200 ml)
  • 200 grama mlevenog keksa
  • 100 grama kokosa
  • 100 grama secera u prahu
  • Oko 20 grama maslaca

Ja sam pravila duplo manju meru. Ako pravite po original receptu ispace oko 20 bas velikih kugli. Ja sam pravila manje kuglice od duplo manje smese. Nisam imala narandzu u kuci tako da je super posluzio i Next sok od narandze (u mom slucaju bilo je potrebno nesto manje od 100 ml). Sok dodajte postepeno, sve dok ne dobijete kompaktnu masu. Pozeljno je da svi sastojci imaju pribliznu temperaturu, tako da maslac i narandzu (ili sok) izvadite ranije iz frizidera. Od dobijene smese praviti kuglice zeljene velicine.

14 komentara :

Branka - byB on September 8, 2010 at 10:01 PM said...

Lijepo si napravila kuglice ! a sastojci mi se skroz sviđaju ! obzirom na sok od naranče vjerujem da su dosta osvježavajuće !

Nina on September 9, 2010 at 9:36 AM said...

kuglice su odlične, i sastojci mi se baš dopadaju, bilježim kad budem trebala nešto nabrzinu smiksati

Taša on September 9, 2010 at 10:14 AM said...

Branka, Nina, hvala vam :)
Jesu Branka, bas su osvezavajuce i lagane.
Nina, probaj, naprave se za 20ak minuta, sve ukupno sa pravljenjem kuglica.

Lenka on September 9, 2010 at 10:51 AM said...

Divno!!!
hvala na lepom,brzom i lakom receptu :D.

Taša on September 9, 2010 at 10:53 AM said...

Hvala tebi Lenka na komentaru :)

Just Cake girl on September 9, 2010 at 3:52 PM said...

preslatke :)

Taša on September 9, 2010 at 9:12 PM said...

Hvala ;)

Ami on September 10, 2010 at 5:42 AM said...

Nisam cula za ovaj recept, a jako mi se svidja. Moram da probam! :)

Taša on September 10, 2010 at 9:45 AM said...

Ja sam ga videla u toj emisiji i nisam uopste morala da ga zapisujem, nego sam ga zapamtila. Stvarno je jako jednostavan :)

kuvarica na trapezu on September 10, 2010 at 2:38 PM said...

Tašo,tvoj blog zaslužuje sve pohvale.Hajde skokni do mog bloga :) tamo te čeka nagrada http://kuvaricanatrapezu.blogspot.com/2010/09/nagrade.html

Olgica on September 10, 2010 at 5:32 PM said...

Stvarno su brzinske, a odlične.

Taša on September 10, 2010 at 6:02 PM said...

Kuvarice, jos jednom hvala od srca :)
Olgice, probaj ih neces se pokajati, jednostavne i mnooogo ukusne :)

Sara & Miki on September 10, 2010 at 10:24 PM said...

These look fantastic! Spectacular site!

Taša on September 11, 2010 at 10:15 AM said...

Thanks so much for your comment. Your site is just fantastic, so many wonderful recipes :)

Post a Comment

  

back to top