Kroasani

Sep 18, 2010


Pin It
Dodaj.rs


Recept za lisnato testo sam nasla na blogu U dzaku brasna. Prvi put sam naisla na ovakav recept za lisnato testo i odmah sam znala kako ce da se zavrsi :) A zavrsilo se za divnim, mekim kroasanima, koji su bolji od onih iz pekare. Testo neverovatno lisnato, mekano i ukusno. Original recept je ovde. Samo, kod mene je testo odstojalo dva dana u frizideru, umesto onih 8 sati, ali nista mu nije falilo. Pola kroasana sam pravila prazne, a u ostalu polovinu sam dodala samo po jednu kockicu cokolade (mada, mogla sam i vise :) ). Sledeci put se pravi u vecim kolicinama, i ide u zamrzivac.




6 komentara :

lezzet sarayı on September 19, 2010 at 8:47 AM said...

mmm harika olmuş ellerine sağlık

Casa de vainilla on September 19, 2010 at 9:13 AM said...

Divno izgledaju!

Jovana on September 19, 2010 at 7:24 PM said...

Savršeni su draga Tašice! Daj receptić da probamo! :-D

Nina on September 20, 2010 at 2:41 PM said...

odlični!

Taci on September 21, 2010 at 10:29 PM said...

Divno su ti ispali. Josa kada vidim ovu marmeladicu ili coko-preliv mmmm, bozanstveno

Taša on September 30, 2010 at 10:43 AM said...

Hvala na kometarima, tu je sada i recept, odnosno link do njega :)

Post a Comment

  

back to top