Kroasani

Sep 7, 2010


Pin It
Dodaj.rs
Kroasane sam pravila prema ovom receptu. Sve je super objasnjeno, tako da nemam sta puno da pisem :) Ja sam pravila duplo manju meru, taman za jedan pleh. Testo mi je bilo malo retko, tako da sam dodala oko jos 4-5 kasika brasna. A da, i fil sam napravila malo drugacije. Pomesala sam belance sa belim sitnim sirom i u tu smesu dodala 2 veca parceta praske sunke isecene na kockice. Neverovatno su ukusni, mekani, tope se u ustima, a korica hrskava, ma predivi su i preporucujem svakome da proba. Treba malo vise vremena za pripremu, ali isplati se. 


Sledeci put cu probati da ih napravim po receptu koji je Taci ostavila za lisnato testo :)


8 komentara :

jelena on September 7, 2010 at 7:50 PM said...

Ja ih tako pravim samo što ne rastopim margarin već ga onako mažem. Moram i ovako da probam!

Surac on September 7, 2010 at 8:08 PM said...

Super izgledaju...

mignonne on September 7, 2010 at 9:28 PM said...

Aaa, tek sada sam videla po kom recepticu si radila, hihih...a samo sto nisam pocela da grickam monitor zbog ovih super fotkica.;))) Drago mi je da si ih isprobala i sad bih odmah smazala jedan, sve zajedno sa ovim cveticem kao dekoracijom....idem sada da citam Tacin receptic!;))) Puno pozdrava!!!

María Alonso on September 7, 2010 at 9:56 PM said...

Taj bogati svoje buns! Vi qaue biti vrlo ukusna. Čestitamo i poljubaca!

(Que rico tus bollos!
Tienes qaue estar muy sabrosos.
Felicidades y besitos!!)

Nada on September 7, 2010 at 10:20 PM said...

Divno izgledaju!

Taša on September 8, 2010 at 4:04 PM said...

Hvala vam puno na komentarima :)

Jelena, i ja sam tako radila, nekako mi je lakse :)

Mignonne, hvala puno i na komentaru i na diiiivnom receptu. Kroasancici su savrseni, cak su i sutradan neverovatno mekani. Recept je fantastican, od sada cu ih sigurno cesce praviti :)

Branka - byB on September 8, 2010 at 9:49 PM said...

mmmm, vidi se da su fini , mekani, ..., super si ih napravila , baš bih da mi je koji bliže :)

Taša on September 9, 2010 at 10:31 AM said...

Branka ;) hvala puno. Da znas da se i meni sada jedu :)

Post a Comment

  

back to top