Koka kola kolac

Sep 18, 2010


Pin It
Dodaj.rs


Kora:
  • 1 dl mleka
  • 1 dl koka kole
  • 6 kasika brasna
  • 6 kasika secera
  • Jedan prasak za pecivo
  • 6 jaja
  • Jedana kasika kakaa

Fil:
  • 200 grama plazma keksa
  • 150 grama mlevenih oraha
  • 100 grama margarina
  • 150 grama secera u prahu
  • 3 dl koka kole

Kora: Jaja umutiti sa secerom, i postepeno dodavati ostale sastojke (brasno prethodno pomesati sa praskom za pecivo). Brasno dodati na kraju. Smesu sipati u nauljen i pobrasnjen pleh i peci oko 20 minuta na 200 stepeni.

Fil: Margarin umutiti sa secerom, a zatim dodati i ostale sastojke. Mesati dok se ne dobije kompaktna smesa. Ukoliko je fil suvise redak dodati jos plazma keksa. Fil premazati preko ohladjene kore i preliti sa cokolanom glazurom (100 grama cokolade, 2 kasike ulja i malo mleka). Ostaviti u frizider dok se ne ohladi.


15 komentara :

Stay Beautiful! on September 18, 2010 at 9:29 PM said...

JAKOOO UKUSNO IZGLEDA :D JEDVA CEKAM RECEPT DA POSTAVIS :D

María Alonso on September 18, 2010 at 9:43 PM said...

Rico i fluffy! Sam uzeo komad i uživajte! Besitos!

(Rico y esponjoso!!!!
Me llevo un trozo y disfruto!
Besitos!)

Surac on September 18, 2010 at 10:14 PM said...

Super izgleda...

vera on September 19, 2010 at 8:58 AM said...

Odlične!

Casa de vainilla on September 19, 2010 at 9:18 AM said...

Imam neki recept za Coca cola kolac ali nisam ga pravila godinama. Ovaj tvoj izgleda fantasticno, tako socno i bogato :)))

Olgica on September 19, 2010 at 11:29 AM said...

Odlično izgleda. Čekamo recept.

Gabriela on September 19, 2010 at 7:06 PM said...

woow,ce bine arata ma inscriu si eu la o portie daca nu te superi!pupici!

Κάθαρσις on September 20, 2010 at 8:42 AM said...

Kolač izgleda vrlo sočno i sigurno je jako fini. Nikada nema Coca Colu u frižideru, ne pijemo, a jedno vrijeme sam se navukla na onu Zero. Kada sam shvatila da sam se navukla, prestala sam piti jer jako dobro znamo kako je CC zdravo piće! Ovako u kolaču je sigurno super.

Gaga on September 21, 2010 at 12:52 PM said...

Baš lepo izgleda. Ja imam neki recept za coca-cola tortu, ali nikako da ga isprobam. Inače ne pijem dotični sok pa je možda i to razlog što ovoliko razvlačim.

Taci on September 21, 2010 at 10:28 PM said...

Taso, izgleda tako socno ovaj kolac, i ja jedva cekam recpet.

Taša on September 29, 2010 at 4:09 PM said...

Hvala puno svima na divnim komentarima :)

Eto, i recept je sada tu.

Κάθαρσις, ni ja licno ne pijem CC-u, uopste, izbegavam sokove, pogotovo gazirane. Ali kada se slucajno nadje u kuci dobro se iskoristi za kolac :)

Anonymous said...

Meni nije uspela ova kora sa 6 kasika brasna, puno je tecna!!

Taša on March 23, 2011 at 10:11 PM said...

Treba da se skroz ispece kora i nece biti tecna.

ceca said...

danas sam spremala za goste ,super je ispao kolac ,gosti su odusevljeni ,uzeli su recepte, ali sam ja stavila 10 kasika brasna u koru i pecenu koru sam prelila sa casom coca-cola ,preeeediiiivnooo je ispalo

Taša on April 4, 2011 at 8:49 AM said...

Super, drago mi je da je super ispao :) Puno pozdrava.

Post a Comment

  

back to top