Svinjske snicle u belom vinu

Aug 16, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Sastojci:
  • 4 vece svinjske snicle (oko 400-500 grama)
  • 2 dl belog vina
  • Jedan cen belog luka
  • Dve veze persuna
  • 5 manja krompira
  • Dve kasicice suve mesavine zacina
  • Malo bibera
Svinjske snicle dobro istuci, posuti sa mesavinom zacina i malo bibera. Ostaviti da malo odstoji i za to vreme oljustiti krompir i iseci ga na sitne kockice. Krompir preliti sa uljem, posoliti (oko dve kasicice soli) i posuti sa seckanim persunom. Staviti u rernu da se pece oko 40 minuta na 200 stepeni, povremeno promesati. Posle 20 minuta snicle staviti u vrelo ulje da se przi. Kada se isprze sa obe strane dodati sitno seckani beli luk i naseckani persun. Posle 2 minuta dodati 2 dl vina i dinstati oko 5 minuta.

P.S. Ja sam przila snicle iz dva puta, jer nisu sve mogle da stanu. U tom slucaju dodati 1 dl vina prvi put i 1 dl vina za druge dve snicle.

9 komentara :

jelena on August 16, 2010 at 4:54 PM said...

snicle i vino.......samo nedostaje casa vina pore i super. Ja obozavam i krompir dinstan sa belim vinom...cela kuca mirise...malo vina, belog luka, aleve i suvog zacina...odlicno

Nada on August 17, 2010 at 12:16 AM said...

Zvuči prefino..mm.....

María Alonso on August 17, 2010 at 1:33 AM said...

Me gusta, entra por los ojos.

Felicidades. Besitos!!!!!!!!

Jovana on August 17, 2010 at 9:17 AM said...

Divno draga Tamara! Odlicno izgleda!

Nina on August 17, 2010 at 3:10 PM said...

odlično se čini...

Ami on August 18, 2010 at 9:53 AM said...

Super izgleda! :) Moracu da probam :)

Taša on August 18, 2010 at 12:30 PM said...

Hvala puno svima na divnim komentarima :) Snicle su bile neverovatno ukusne, pogotovo zato sto smo decko i ja spremali zajedno, pa ispadnu nekako jos sladje, jos kad se doda casa belog vina, savrsen rucak za dvoje :)

phiphy on August 29, 2010 at 4:39 PM said...

Tasa ti si pravi profesionalac. Sta god uradis, sve ispadne savrseno

Taša on August 29, 2010 at 4:44 PM said...

Hvala puno :) Ja sam tek danas videla tvoj blog i naravno odusevila se, vecinu recepata sam vec videla i drago mi je sto cu sada moci da ih gledam na jednoj stranici :) Puno pozdrava.

Post a Comment

  

back to top