Punjene paprike

Aug 22, 2010


Pin It
Dodaj.rs
 Sastojci (za 4 osobe):
  • 400 gr mlevenog juneceg mesa
  • Jedna glavica crnog luka
  • Oko 7 manjih paprika
  • 250 ml tomatela
  • Suvi zacin (Vegeta, Zacin C...)
  • Jedna kasicica slatke paprike
  • Jedna veza persuna
  • Jedna manja solja (za kafu) pirinca
Luk sitno iseckati (u mom slucaju narendati) i staviti da se przi na malo ulja. Nakon 2 minuta dodati mleveno meso. Prziti dok meso ne bude gotovo, pred kraj dodati zacine (po ukusu). Kada je meso gotovo dodati jednu casu pirinca i jos malo prziti. Skloniti sa vatre.

Paprike oprati i napraviti udubljenje nozem. Isprati papriku iznutra kako bi ispale sve male semenke. Nakon toga paprike puniti sa pripremljenim filom. Redjati u dublju serpu, preliti sa toplom vodom (toliko da prekrije sve paprike). Ukljuciti ringlu na srednju jacinu i ostaviti da se kuva oko 40 minuta. 10 minuta pred kraj dodati tomatello i jednu vezu seckanog persuna.

8 komentara :

María Alonso on August 22, 2010 at 3:54 PM said...

CROACIA: Bogata svoj punjene paprike recept! Volim te i čestitke za prezentaciju. Ja obično čine punjen govedina, sjeckani pršut i kuhano jaje, isto učiniti vrlo dobro. Besitos!

ESPAÑA: Muy rica tu receta de pimientos rellenos!! Me encanta y felicidades por la presentación.
Yo normalmente los hago rellenos de carne de vacuno, jamón serrano picado y huevo cocidos, también salen muy bien.
Besitos!

Taci on August 22, 2010 at 5:01 PM said...

Joj kako mi mirisu te paprike :)
Taso citas mi misli :D Eno kod mene u frizideru cuce i cekaju paprikice da se sutra pune. Samo, ja cu praviti od onih mesnatih crvenih, posne, bez safta, prave srbijanske.

Nada on August 22, 2010 at 8:45 PM said...

Super su paprike, ja ih često spremam..

Κάθαρσις on August 23, 2010 at 8:59 AM said...

Filana paprika je jelo koje rijetko tko ne voli i ne pravi. Kod mene kože od paprike jedu samo muž i pas (da, da obožava, iako bi sigurno radije cijelu papriku s mesom, he, he), a mi drugi jedemo unutrašnjost i sos. Uz njih, obavezno pire krumpir.

Nina on August 23, 2010 at 10:04 AM said...

paprike volim i često spremam, dakako i kod nas se jede samo ono što je unutra vanjski dio ostavljamo, a pire krumpir je klasika uz paprike

Taša on August 24, 2010 at 8:29 PM said...

Maria, gracias. Me alegro que te guste :)
Taci, Nado,Κάθαρσις, Nina, hvala vam.
I ja je uvek jedem bez te paprike, odnosno samo saft i fil :)
Taci, jel se onda spremaju u rerni, ako su bez safta? Mislila sam i tako da probam.

Taci on August 26, 2010 at 9:03 AM said...

Spremaju se u rerni i bez soka od paradajza. Tradicionalno se zatvaraju brasnom, mada moze i krompirom ili tankim kriskama paradajza, a napravi se mala zaprska koja ide na samom kraju, kako bi se pecnule i dobile krckavu koricu odozgo.
Inace, nisam ih na kraju napravila, ali cu praviti sigurno ovih dana pa cu postaviti da vidis.
... a punjene paprike volim najvise zbog paprike, ne znate sta je dobro (sala) :D. Sa paprike skinem ljusku, koja se kod mesnatih paprika odvoji bez problema, i klopam ih uz neki mladi sir.

Taša on August 26, 2010 at 8:36 PM said...

Jedva cekam da vidim, i slike i recept, a onda jedva cekam i da ih probam ;)

Post a Comment

  

back to top