Marmelada od malina

Aug 26, 2010


Pin It
Dodaj.rs

I ovaj recept sam (naravno) nasla na blogu Home-made by B, kako i ne bih, kada je pun divnih recepata za marmelade :) Odusevljena sam ukusom marmelade, i preporucujem svakome da proba, jednostavno i brzo se napravi, a dugo traje. Original recept je ovde, moj je jako malo izmenjen (nisam stavljala zelatin i stavila sam samo jednu kesicu vanilin secera, ali i pored toga je dovoljno sladak).


Sastojci:
  • 450 grama malina
  • 350 grama secera
  • Jedna kesica vanilin secera
Maline usitniti u blenderu, ili stapnim mikserom. Staviti ih u serpu, dodati vanilin secer i secer. Staviti na jacu vatru i cekati da pocne da kljuca (povremeno promesati). Kada prokljuca mesati neprekidno oko 10 minuta, ako se nije dovoljno zgusnulo mesati jos par minuta. Ostaviti par minuta da se malo prohladi a zatim sipati u ciste teglice. Ja sipam pazljivo kasikom. Na kraju staviti poklopac i ostaviti da se ohladi. I to je to, jednostavno, brzo i veoma ukusno :)





11 komentara :

María Alonso on August 26, 2010 at 9:52 PM said...

Idi jam bogatiji trebali ići napraviti tost i čokolade porinuće Čestitamo! Besitos!

(Vaya mermelada más rica
Hay que ir preparando las tostadas y un chocolate para mojar
Felicidades!
Besitos!)

Κάθαρσις on August 26, 2010 at 10:25 PM said...

Ah, koja predivna boja!

Ami on August 27, 2010 at 9:11 AM said...

Super slike, is super marmelada! Ajde daj mi malo ;)

Taša on August 27, 2010 at 11:02 AM said...

Maria, Κάθαρσις, Ami, hvala vam puno :)
Ami, naravno da moze, i to ne malo, dobices celu teglicu ;)

Nina on August 27, 2010 at 11:13 AM said...

nemam maline, ali kad ih nabavim definitivno ću raditi i ja ovu marmeladu

Taša on August 27, 2010 at 11:20 AM said...

Ja cu je od sada sigurno cesto praviti. Inace volim maline, ali marmelada je stvarno fantasticna, divan miris i divan ukus :)

Surac on August 28, 2010 at 7:05 PM said...

Obozavam marmeladu...

Branka - byB on August 29, 2010 at 11:59 AM said...

Draga Taša puno ti hvala na isprobavanju ove marmelade kao i na lijepim riječima za moj blog i marmelade koje se tamo mogu naći ! Jako si me ovime razveselila. Marmelada ti je super ispala , jako lijepo izgleda a boja joj je predivna, vidim da imamo i iste teglice :) . Super mi je što si radila bez želina, probati ću i ja slijedeći put. Stalno imam neku bojazan da se neće dovoljno stisnuti ako ne stavim želin ali kako vidim straha nema. Hvala ti !

Taša on August 29, 2010 at 12:27 PM said...

Surac, i ja obozavam marmelade :)

Branka, hvala ti na divnim receptima, jos jednom. Probaj bez zelatina, super je, nije ni previse gusta, ni retka, bas kako ja volim. Super se maze, i na hleb, i na palacinke :)

phiphy on August 29, 2010 at 4:18 PM said...

Od kad sam je videla, dva dana razmisljam o ovom marmeladi i ne da mi mira. Sve pohvale, savrseno

Taša on August 29, 2010 at 4:38 PM said...

Hvala puno, drago mi je da ti se svidja ;) Ni meni ne da mira, bas sam sad jela palacinke sa tom marmeladom :)

Post a Comment

  

back to top