Zapeceni krompir

Jul 10, 2010


Pin It
Dodaj.rs

U Vojvodini poznat i kao krompir u gacama :) Ovo je neka moja verzija ovog jela.


Sastojci (za dve osobe):
  • 4 krompira srednje velicine
  • Malo pavlake
  • 8 kriski sira
  • Malo persuna
  • Malo ljute paprike (suve)
  • Malo soli
Krompir dobro oprati i iseci uzduz na dve polovine. Svaku polovinu posoliti, premazati sa pavlakom i staviti u pleh. Na svaku polovinu staviti po jednu krisku sira (bilo kojeg). Ukljuciti rernu na 225 stepeni i staviti krompir da se pece 30 minuta. Nakon 30 minuta izvaditi pleh i preko svake polovine krompira sipati malo suve ljute paprike i malo persuna. Vratiti u rernu na jos 10 minuta.


P.S. Sir ce dobro da se zapece i bice hrskav. Meni se tako vise svidja, ali ko ne voli neka prvo stavi samo krompir sa pavlakom 30 minuta da se pece, a 10-ak minuta pre kraja staviti sir od gore.
Moze se servirati i kao prilog uz neko jelo, a moze se i jesti samo, uz neku sunku ili pancetu.

10 komentara :

Vera on July 10, 2010 at 7:30 PM said...

Da,da i ja ga često pravim,odličan je u svakoj varijanti!

Jovana on July 10, 2010 at 11:07 PM said...

Krompir na stotinu nacina :-D Kako god da obrnes ne pogresis ! Odlican recept draga ! :-D

Taša on July 11, 2010 at 9:42 AM said...

Hvala vam puno :) U pravu si, sa krompirom nikada ne mozes pogresiti :)

Kety on July 11, 2010 at 2:16 PM said...

Krumpir volim na tisuću i jedan način ...ovaj tvoj mi je jednostavno odličan ;)

Taša on July 11, 2010 at 2:41 PM said...

Hvala puno draga Kety :)

Κάθαρσις on July 12, 2010 at 9:15 AM said...

Draga moja, dođi na moj blog po svoju dražesnu nagradu!
Mi krumpir u ljusci, a prepolovljen, zovemo police. Kako mi je mama iz Like, po zimi ih često pečemo (ali lički krumpir, najbolji na svijetu!) za večeru uz sir škripavac, luk i sušenu slaninu ili šunku.

Taša on July 12, 2010 at 9:32 AM said...

Draga, hvala puno na nagradi :-*
Da, da, cula sam i za taj naziv, police. Ma kakvo god da se zove idealan je uz slaninu ili neku sunku :)
Hvala jos jednom.

Branka - byB on July 12, 2010 at 9:58 PM said...

Odličan krompir, mi ga zovemo "pole" i uvijek je dobrodošao na stolu :). Super si ga pripremila !

Taša on July 13, 2010 at 9:00 AM said...

Hvala Branka :)

Maja on January 23, 2011 at 8:15 PM said...

I ja bih jela krompir na 1000 nacina...
Super je ovaj nacin :D

Post a Comment

  

back to top