Harmonika krompir/Hasselback potato

Jul 21, 2010


Pin It
Dodaj.rs

          Sastojci:
  • 8 krompira
  • 80 gr maslaca (ili ulja)
  • So
  • Svez ili suseni persun

Ideju za ovaj krompir sam videla na blogu Mamina jela . Krompir je fantastican, vrlo dekorativan, ukusan i hrskav.


Svaki krompir zarezati na tanke listice, ali ne skroz do kraja. Staviti u vatrostalnu ciniju, preliti sa dosta ulja ili preko svakog krompira staviti po malo maslaca isecenog na kockice.


Na svaki krompir dodati po jos pola kasicice soli, malo svezeg ili susenog persuna.
Staviti u rernu da se pece na 250 stepeni oko 40-50 minuta.


6 komentara :

Ami on July 21, 2010 at 2:29 PM said...

To je jelda Hasselback krompir? Ja ga tako poznajem, pravlia sam par puta. Lepo izdledaju, jako! :)

Taša on July 21, 2010 at 2:32 PM said...

Ne znam, prvi put cujem za to :D Moguce da se tako zove. Hvala ti draga :)

Taša on July 21, 2010 at 2:33 PM said...

Evo, sada sam videla na Google, jeste, tako se zove, nisam ni znala :)

Nina on July 21, 2010 at 2:39 PM said...

jako lijepo mi izgleda ovako napravljen krumpir

Taša on July 21, 2010 at 2:46 PM said...

Hvala draga Nina :)

tasana065 on January 11, 2011 at 5:55 PM said...

Probala,uz dinstani sladak kupus,odlicna kombinacija,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Post a Comment

  

back to top