One Lovely Blog Award II

Jul 12, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Dobila sam jos jednu nagradicu. Draga Kety, hvala ti puuuno. Tek pre neki dan sam otkrila tvoj blog KetyMartini`s Kuhacha ali vec ga obozavam. Hvala jos jednom na divnoj nagradi :)

Prvi put mi je bilo lakse da izaberem sedam blogova, jer su svi na mom popisu omiljenih blogova. Ovaj put sam malo vise razmisljala, i mislim da svaki od ovih blogova zasluzuje nagradu.


Pravila za One Lovely Blog Award:
  • Dodajte logotip na svoj blog
  • Uz logotip stavite link ka osobi (ili blogu) koja vam je nagradu dodelila.
  • Dodelite nagrade za sedam drugih blogova
  • Ostavite poruke o nagradi na nagradjenim blogovima

8 komentara :

Kety on July 12, 2010 at 4:30 PM said...

Baš ti pristaju sve te nagrade!!! ;)
I da znaš da dijelim tvoj odabir ovih blogova koje si odabrala :)
Puse tebi i svim "haračima" ovog i ovih divnnih blogova :*

jubistacha on July 12, 2010 at 5:32 PM said...

Hvala draga, baš sam sretna.

Taša on July 12, 2010 at 5:33 PM said...

:) Hehe, hvala puno. Sta da ti kazem, imamo isti ukus, sto se tice hrane i blogova ;)
Nadam se da cemo se jos duuuugo druziti na nasim divnim blogovima, hehe :*

Taša on July 12, 2010 at 5:34 PM said...

Jubistacha, zasluzila si, imas divan blog i super recepte :)

melrose on July 12, 2010 at 5:51 PM said...

Hvala veliko na nagradi!!!:)

Taša on July 12, 2010 at 5:53 PM said...

:) Nema na cemu, zasluzila si :)

Zelja on July 16, 2010 at 8:08 PM said...

Hvala ti za nagradu! :*

Taša on July 18, 2010 at 5:12 PM said...

:) :*

Post a Comment

  

back to top