Limun kocke

Jul 20, 2010


Pin It
Dodaj.rs


 Recept je sa bloga Pippi u kuhinji, s tim da sam ga malko izmenila. Kolac je jako socan i osvezavajuci, brzo se napravi. Ja sam ga napravila za oko 30 minuta i pojela prvo parce vec posle 30 minuta, nisam mogla da cekam.

Kora:
  • 6 jaja
  • 6 kasika secera
  • 6 kasika brasna
  • Jedan prasak za pecivo
  • Kora od jednog limuna

Fil:
  • 500 ml mleka
  • 125 gr margarina
  • 5 kasika brasna
  • 120 gr secera
  • Jedan vanilin secer
  • Kora od jednog limuna
  • Sok od dva limuna

Kora: Odvojiti belanca od zumanca. Umutiti mikserom sneg od belanaca (staviti mikser na najvecu brzinu). Posebno umutiti zumanca sa ostalim sastojcima. Ovu smesu dodati u belanca i opet mutiti mikserom dok se ne dobije homogena smesa. Sipati u malo nauljen i pobrasnjen pleh i peci oko 10 minuta na 200 stepeni. Za to vreme napraviti fil.

Fil: Skuvati mleko sa brasnom, secerom i vanilin secerom. Kada provri neprestano mesati dok se ne zgusne na gustinu pudinga. Skloniti sa vatre i dodati rendanu koru od limuna. Promesati i ostaviti malo da se ohladi. Kada se malo prohladilo dodati seckani margarin i sok od dva limuna. Mesati dok se margarin ne istopi. Fil sipati preko prve kore i prekriti drugom. Staviti u frizider da se hladi (ja nisam mogla dugo da cekam :) ). 

Moze se praviti i kao torta i kao kolac, u svakom slucaju neverovatno je ukusno.


13 komentara :

jelena on July 20, 2010 at 11:15 AM said...

izgleda osvežavajuće za ove tople dane....volim limun

Taša on July 20, 2010 at 11:17 AM said...

Ja sam se odusevila ukusom, mogla sam dodati jos limuna u fil, limuna nikad dosta :)

Ami on July 20, 2010 at 12:39 PM said...

Mmmm, pojela bi sve, odmah :) Super igzleda :)

Taša on July 20, 2010 at 12:43 PM said...

Hvala Ami :) Slobodno dodji, dok se jos nije pojelo :)

Tanja on July 20, 2010 at 1:26 PM said...

Divan,nezan blog..predivne fotke i recepti!:)
Izvolite nagradicu: http://auringonkeittio.blogspot.com/2010/07/blog-award.html
Lep pozdrav,Tanja:)

Taša on July 20, 2010 at 1:28 PM said...

Draga, hvala puno na nagradi i lepim recima. Puno pozdrava :)

Zelja on July 20, 2010 at 2:20 PM said...

Drago mi je da ti se dopada! Prelepo izgleda :)

Taša on July 20, 2010 at 2:26 PM said...

Jako mi se svidja, nisam nikada pravila kolace i torte sa limunom, ali odusevljena sam ukusom. Jako osvezavajuce za ove tople dane :)

Surac on July 20, 2010 at 9:24 PM said...

Volim kako izgleda...

Nina on July 21, 2010 at 9:08 AM said...

odlično izgleda, volim kolače s limunom i mislim da bi mi i ovaj baš odgovarao

Taša on July 21, 2010 at 9:16 AM said...

Surac, Nina ;) Hvala vam.

Branka - byB on July 22, 2010 at 10:00 PM said...

Super, vidi se da je sočno i fino ! Odlično si ga napravila a slikice su jako lijepe !

Taša on July 23, 2010 at 8:22 AM said...

Hvala Branka :) Jeste, bio je jako socan, sto se mene tice mogla sam napraviti i samo fil :D

Post a Comment

  

back to top