Calzone (preklopljena pizza)

Jul 20, 2010


Pin It
Dodaj.rs
 Umesiti testo prema receptu za picu. Dodati malo vise brasna nego sto ide u tom receptu, jer testo ne sme da se lepi. Kada je testo naraslo odvojiti tri loptice, Svaku razvuci sto tanje. Na jednu polovinu svakog kruga staviti kecepa, praske sunke, origana, sira (ili neki drugi fil po zelji), ali paziti da ostane oko 2 cm od ivice. Ivice svakog kruga premazati sa malo vode. Saviti jednu polovinu ka drugoj (praznu polovinu, ka polovini sa filom). Dobro pritisnuti ivice i poredjati u nauljen pleh. Peci oko 20-30 minuta na 200 stepeni.

9 komentara :

Ami on July 21, 2010 at 8:32 AM said...

Super super! Obozava picu, i narocito Calzone! :)

Nina on July 21, 2010 at 9:07 AM said...

volim ovakve 'zatvorene' pizze, a i dok je spremim uvijek bude iznenađenje jer moji ukućani ne znaju od čega je iznutra :)

Taša on July 21, 2010 at 9:15 AM said...

Ami, Nina ;) Hvala vam. Prvi put sam je pravila, meni je super, svidja mi se. Hehe, Nina, da, moze biti iznenadjenje sta je unutra :)

Κάθαρσις on July 21, 2010 at 11:00 AM said...

Volimo calzone, ali je nikada ne radim, uopće ne znam zašto! Moram probati uskoro! Dobra ideja.

Taša on July 21, 2010 at 11:40 AM said...

:) I ja sam je sada prvi put pravila. Zahteva malo vise truda od obicne pice, ali isplati se :)

Surac on July 21, 2010 at 12:38 PM said...

Calzone ti je super...

Taša on July 21, 2010 at 12:43 PM said...

Hvala, za prvi put je dobra :) Mada ocekujem da sledeci put bude lepsa za oko ;)

Branka - byB on July 22, 2010 at 10:03 PM said...

Odlična pizza ! ja je jako volim ali rijetko napravim ovu preklopljenu. Sada si me podsjetila pa možda baš slijedeća bude ovakva :)

Taša on July 23, 2010 at 8:23 AM said...

;) Ja je sada cesce pravim, nije bas nesto zahtevna :)

Post a Comment

  

back to top