Plazma torta

Jun 9, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Jedna od jednostavnijih torti, koju sigurno svako zna da napravi, i jedna od mojih omiljenih :)




Sastojci:
  • 600 gr mlevenog Plazma keksa
  • 3 jaja
  • 200 gr secera
  • 250 gr margarina za kolace i torte
  • 4 dl soka od narandze (mada moze i mleko, ukus se ne razlikuje mnogo)


    Ovo je mera za klasicnu tortu, medjutim mozete napraviti i mini tortu od pola mere (u tom slucaju koristiti dva manja jaja). Torta je jako zahvalna za oblikovanje, a i vrlo jednostavno se pravi.

    Jaja malo razmutiti viljuskom i dodati secer. Sve dobro promesati i staviti da se malo kuva na pari oko 5 minuta, povremeno mesajuci, kako bi se secer istopio. Ovaj postupak je vazan kako ne biste skroz sirova jaja stavljali u tortu, posto se kasnije ne pece.



    Margarin pre pripreme ostaviti par sati na sobnoj temperaturi kako bi omeksao. Ukoliko ga niste ranije izvadili iz frizidera onda i njega lagano istopite na pari.

    U vecu ciniju sipati mleveni keks. Dodati margarin i prokuvana jaja sa secerom. Lagano mesati kasikom dok keks ne upije svu tecnost. Zatim postepeno dodavati sok ili mleko. Moguce da vam nece trebati sva kolicina koja je navedena u receptu, sve zavisi od velicine jaja koja ste koristili.

    Smesu mesati dok ne postane homogena. Ukoliko je potrebno mesanje nastavite rukama.



    U Plazma tortu mozete dodati i zele bombone, sitno seckane orahe, cokoladu, kokos, ispasirane banane... sve sto vam padne na pamet. Meni je najlepsa bez ikakvih dodataka :) Ukoliko dodajete kokos ili neki drugi sastojak koji je sladji, onda smanjite kolicinu secera.

    Gotovu smesu oblikovati u zeljeni oblik. Ukrasiti slagom, glazurom od cokolade, rendanom cokoladom...


    9 komentara :

    Κάθαρσις on June 9, 2010 at 7:06 PM said...

    Jako lijepo izgleda, a ime me podsjetilo na davne dane kada sam svojoj maloj djeci kupovala samo Plazma kekse (za na plažu, poslije svakog kupanja po jedan keks!).

    Taša on June 9, 2010 at 7:36 PM said...

    Hvala :) Obozavam sve kolace i torte u koje ide plazma :)
    Pozdrav

    Svetlana on June 9, 2010 at 11:47 PM said...

    Odlicna torta, jedna od onih jednostavnih i brzih za spremanje, a vrlo ukusnih. Posto nisam veliki ljubitelj Plazme za kojom danas svi lude kao da su samo nju jeli celog zivota (citaj: meni su kao maloj uvek uvaljivali Petit kekse koji me danas vracaju u detinjstvo), uvek dodam i obican keks (300 g obicnog i 300 g Plazme). Jos je lepse kada dodas i bananice, zele bombone, suvo grozdje ili sve drugo sto ti padne na pamet, bude onda bogatija torta. :)

    Ami on June 10, 2010 at 8:33 AM said...

    Sto super izgleda! :)
    Sto sam davno pravila ja plazma tortu...

    Taša on June 10, 2010 at 8:51 AM said...

    Hvala vam na komentarima :)

    Svetlana, i ja ponekad u neke recepte gde pise Plazma keks dodam obican, odnosno Petit, i stvarno ne primetim neku razliku :)

    Stvarno je jako jednostavna, napravi se za maksimalno 30 minuta, i super za ove letnje dane, jer se ne pece :)

    Zelja on June 10, 2010 at 10:43 AM said...

    Jedino za plazma tortu koristim plazmu, za sve ostale kolace stavljam obican keks tipa Petit.
    Plazma torta odlicna za sve prilike, lako se oblikuje u zeljeni oblik, a i sastav moze da bude po zelji.

    Taša on June 10, 2010 at 10:51 AM said...

    Bas tako, stvarno je jako jednostavna i lako se oblikuje. I jedna je od onih torti gde mozes pustiti mastu na volju, jer su svakakve kombinacije moguce :)

    Vanja Milicevic on August 9, 2011 at 9:42 AM said...

    obozavam plazmu, tako da moze svaka kombinacija sa njom :) mada je meni omiljena milka :)

    Anonymous said...

    Uh,meni i mojoj sestri je mama to redovno pravila za rodjendan,a sada je i ja pravim jer je ukus ekstra ,dodam mlevene orahe,suvo grozdje ,zele bombone... ma super je ! :)

    Post a Comment

      

    back to top