Cheesecake sa visnjama

Jun 12, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Cheesecake sa visnjama

Jos jedna osvezavajuca torta za leto. Ne pece se i brzo se spremi.


Cheesecake sa visnjama


Kora:
  • 200 gr mlevenog keksa
  • 125 gr margarina
  • 2 kasike meda
Beli fil:
  • Ella sir 450 gr
  • 500 ml slatke pavlake
  • 250 gr secera

Crveni fil:
  • 400 gr visanja
  • 4 kasike secera
  • 200 ml soka od visanja
  • Dva zelatina

Cheesecake sa visnjama
Kora: Margarin istopiti na pari i kada se malo ohladi dodati ga u mleveni keks. Dobro promesati kasikom i dodati dve kasike meda. Ukoliko je masa suvise suva dodati par kasika mleka. Kalup za tortu staviti na tacnu na kojoj cete servirati tortu. Na dno sipati smesu za koru i rukama je oblikovati.

Cheesecake sa visnjama

Beli fil: Umutiti slatku pavlaku. Ja sam koristila Meggle, tako da nisam u beli fil stavljala nikakve zelatine i krem fiksatore, jer je slatka pavlaka sama po sebi veoma cvrsta. Posebno umutiti Ella sir i secer u prahu, a zatim dodati u slatku pavlaku. Ukoliko je masa vec dovoljno cvrsta promesati kasikom.
Sipati u kalup preko kore, izravnati i ostaviti u frizider da se hladi.

Cheesecake sa visnjama

Crveni fil: Ocistiti visnje od kostica. Izdvojiti posebno visnje (koje su pustile sav sok) i posebno 200 ml soka. Ja sam visnje stavila odmah preko belog fila, a zatim pravila crveni fil samo od soka, secera i zelatina.
U serpu sipati sok od visanja, 4 kasike secera i dve kesice C zelatina. Neprestano mesati do kljucanja. Ostaviti sa strane da se malo ohladi, a potom staviti i u frizider oko 20 minuta da se malo stegne. Ali jako malo. Ja sam svakih 5 minuta virila u frizider da proverim da se nije previse stegnulo :) Izvaditi tortu i polako kasikom sipati preko crveni fil. Ostaviti u frizider da se hladi. Ja sam vec posle 30 minuta skinula obruc od kalupa. Ali mozete ostaviti i preko noci da se hladi a ujutru skinuti obruc.

Cheesecake sa visnjama

12 komentara :

stočiću postavi se on June 12, 2010 at 2:06 PM said...

Mmmmm,izgleda fenomenalno,volim ovakve poslastice!

Taša on June 12, 2010 at 3:44 PM said...

Hvala :)

Aliki on June 12, 2010 at 5:41 PM said...

Super je.

Taša on June 12, 2010 at 6:00 PM said...

Hvala, hvala :)

Zelja on June 13, 2010 at 7:56 AM said...

Odlicna torta! Na slican nacin pravim je i ja. Dopada mi se i sa sumskim vocem.

Taša on June 13, 2010 at 9:54 AM said...

Ta je verovatno sledeca koju cu praviti :)

Surac on June 13, 2010 at 6:26 PM said...

Jako dobro izgleda...

Taša on June 13, 2010 at 6:31 PM said...

Hvala :)

Ami on June 15, 2010 at 9:57 AM said...

Jako jako volim cheescake :) Divno izgleda :)

Taša on June 15, 2010 at 12:08 PM said...

Hvala puno Ami :) Uskoro sledi nastavak :-P

Branka on June 16, 2010 at 10:36 PM said...

Divno izgleda tvoj cheescake ! ja ga obožavam, kada god idem mojima sestra me uvijek sa njime dočeka :))

Taša on June 17, 2010 at 8:01 AM said...

Hvala :) Ova torta je kod mene brzo usla u favorite.

Post a Comment

  

back to top