Kiflice sa eurokremom

May 3, 2010


Pin It
Dodaj.rs

Savrsene kiflice, nadam se da se vidi kako su mekane :) Ja im ne mogu odoleti, nazalost... I na ovaj nacin pravim testo za sve kiflice, pogacice.... izuzev za picu, ona ima poseban recept :)




          Sastojci:
  •  1kg brasna
  •  1 kvasac
  •  2 kasicice soli
  •  1 kasicica secera
  •  Dva jaja
  •  250 ml vode
  •  250 ml mleka
  •  5 kasika ulja


Kvasac staviti u vrucu mesavinu vode i mleka (taman tolika kolicina da se prekrije sav razmrvljeni kvasac), sa jednom kasicicom secera i jednom brasna. Mleko ne sme biti ni previse toplo, ni previse hladno. Kada stavite prst ako mozete da izdrzite 10 sekundi onda je to prava temperatura mleka, posle oko 7 sekundi cete osetiti da je mleko vrelo, ali ako mozete da izdrzite 10 sekundi onda mleko nije suvise vrelo, i ta temperatura odgovara kvascu.  Kada kvasac nadodje sipati ga u vanglu sa brasnom. Dodati dve kasicice soli, dva jaja, ulje i dobro promesati. Zatim po potrebi dodavati jos mesavine mleka i vode. Testo ne sme biti suvise retko, odnosno ne sme se lepiti.

Ostaviti testo dok lepo ne naraste, oko 30min-1h. Zatim podeliti na nekoliko jufkica i od svake jufkice oklagijom razviti krug. Iseci da dobijete 7 trouglica od svake jufke. Trouglice filovati sa eurokremom i uvijati u kiflice. Poredjati u pleh (na papir za pecenje) i ostaviti oko jos 20 minuta da narastu. Premazati sa zumancetom i peci na 200 stepeni dok ne porumene. Ja ne volim kada se prepeku, tako da je oko 20 minuta sasvim dovoljno. Posuti sa secerom u prahu i uzivati dok sve ne nestanu :)



15 komentara :

Zelja on May 4, 2010 at 10:40 AM said...

Ove kiflice sigurno brzo nestanu ;) Prelepe su.

stefy on May 4, 2010 at 10:43 AM said...

MA QUANTE RICETTE SFIZIOSE CHE PREPARI....COMPLIMENTI STEFY

Taša on May 4, 2010 at 11:01 AM said...

Hvala Zeljka :) Koliko god da ih napravim uvek brzo nestanu.

Taša on May 4, 2010 at 11:04 AM said...

Stefy, la ringrazio molto, questi sono i miei preferiti. Rapidamente scomparire :)

Branka on May 4, 2010 at 11:21 AM said...

Odlične kiflice ! a tek kombinacija sa eurokremom, baš primamnjive !

Taša on May 4, 2010 at 11:31 AM said...

Hvala :) Ja ih obozavam. Ja stavljam samo onaj crni eurokrem. Jeste da sam vise ljubitelj belog dela, ali ovako za kiflice onaj crni deo je mnogo bolji.

Jovana J. said...

Vrhunski izgledaju. Još da kupim oklagiju, pa da ih i probam :-).

Anonymous said...

kiflice owe sam pravio 1 put i ispalo mi strava hvala na receptu najbolji ste

Taša on November 1, 2010 at 1:50 PM said...

Hvala vam ;)

Tresi Mesi on February 28, 2011 at 9:05 PM said...

Jos ako je eurokrem onaj iz mog rodnog grada, onda su kiflice sigurno VRH! :)

ZanaBL said...

Danas sam pravila... Interesuje me sta se radi sa ovih 5 kasika ulja? Mislila sam da sam ja yaboravila da stavim u tijesto, kad vidim da u postupku nigdje nema ulja, samo u potrebnim sastojcima!
Hvala na dgovoru, i hvala za recept, super su kiflice (i bez ulja).

Taša on November 18, 2011 at 2:03 PM said...

Ulje bi trebalo da ide u testo. Hvala na komentaru, sada cu ispraviti recept.

Anonymous said...

Upravo ih pravim. :D

Anonymous said...

Mmmmm odlican recept, pravila ih vec i nestale su za jedan dan :)))), samo me zanima koliko da stavim krema, jer sam ja prosli put stavljala mnogo pa mi on iscuri u toku pecenja.

Anonymous said...

Hvala na ovako detaljnom receptu, kiflice su divne. :)

Post a Comment

  

back to top