Pizza

Apr 29, 2010


Pin It
Dodaj.rs



Još jedno savršenostvo, moje omiljene, italijanske kuhinje. Sastojke ću navesti otprilike, jer stvarno ne znam koliko cega tacno ide :)

Za picu obima kao na mojim slikama potrebno je:

* Oko 200-300 gr brasna
* Pola kvasca
* malo vode
* Jedna kašićica šecera
* Malo ulja

I to je to, ništa komplikovano. I onda ne razumem zasto ljudi kupuju zamrznute kore za picu, kada su ove neuporedivno ukusnije :)

Pola kvasca staviti u soljicu, dodati tople vode, ne sme da bude suvise hladna ali ni suvise vrela. Otprilike kada možete da držite prst u njoj oko 5 sekundi. Dodati jednu kašičicu šećera i jednu kašičicu brašna. Kada se kvasac digne, ili što bih ja rekla kada počne da kipi, dodati ga u ciniju sa brasnom, po potrebi sipati jos malo tople vode i malo ulja. Testo mora da bude lepljivo i da ima one rupice po sebi. Ostaviti da odstoji, ja ostavim oko 30 min - 1h, mislim da je to sasvim dovoljno.

Nauljiti pleh, pa sa tako nauljenim rukama izruciti testo u pleh i rukama ga razvuci. Filovati po želji. Moja standardna kombinacija je prvo dosta kecapa, zatim origano, stišnjena šunka, narendan sir, 2 sampinjona i 3 čeri paradajza. 
Staviti da se pece u dobro zagrejanu rernu, na 250 stepeni i peci oko 10 minuta.

2 komentara :

Zelja on April 30, 2010 at 12:54 PM said...

Prelepo izgleda :)
Potpuno se slazem sa tobom da su "domace" kore mnogo ukusnije od bilo koje kupovne kore za pizzu.

Taša on April 30, 2010 at 1:13 PM said...

Hvala puno :) Ne stizem poslednjih dana da ti posaljem onu poruku, ali poslacu cim skupim malo snage i vremena :*

Post a Comment

  

back to top