Bajadera sa kokosom

Apr 24, 2010


Pin It
Dodaj.rs


Sastojci:
* 100 ml vode
* 300 gr secera
* 250 gr maslaca
* 100 gr kokosa
* 100 gr keksa
* 100 gr oraha
* 200 gr cokolade
* 3 kasike ulja

Vodu i secer staviti u serpu da provri. Mesati dok se ne istopi secer, zatim dodati 250 gr maslaca iseckanog na kockice i opet mesati dok se maslac ne istopi. Skloniti sa vatre i dodati keks i orahe (moze se staviti i pojedinacno samo 200 gr oraha ili samo 200 gr keksa umesto 100 gr keksa i 100 gr oraha) i kokos. Sve dobro promesati. 
Odvojiti na dva dela. U jedan deo staviti 100 gr cokolade i mesati dok se ne istopi, ili umesto cokolade dodati oko 2-3 kasike kakao, samo da smesa dobije tamniju boju. Na manju tacnu, ili u manji pleh 20x30 (ja sam pravila u lazanjeri) prvo staviti tamniji deo i rukama dobro izravnati. Preko staviti svetliji deo i opet dobro izravnati.
Preliti sa cokoladnim filom. Istopiti 100 gr cokolade na tihoj vatri i kada se istopi dodati 3 kasike ulja i dobro promesati. Ostaviti u frizider da se dobro ohladi, najbolje preko noci.




4 komentara :

Taci on August 20, 2010 at 1:50 AM said...

Cao Taso,
Nameravam da napravim ovu bajederu ali bih izostavila orahe i dodala kokos, da bude bas "kokosna". :)) Javim rezultat ...

Taša on August 20, 2010 at 9:42 AM said...

Sigurno ce biti dobra, sa bajaderom se ne moze nikad pogresiti. I ja sam veliki ljubitelj kokosa :) Nadam se da ce ti se svideti, pozdrav.

Taci on August 20, 2010 at 10:26 PM said...

Bajadera se hladi u frizideru. Predivno je mirisalo u kuci dok sam spremala. Malo sam capnula i bas mi se dopada, ali ce sigurno biti jos bolja sutra kada kokos upije masnocu.

Taša on August 21, 2010 at 9:17 AM said...

Drago mi je da ti se svidja, sto ti kazes, sigurno ce danas biti lepsa kad se ohladi i malo odstoji. I ja uvek malo capnem kad pravim bajaderu :) Ne mogu da joj odolim, pogotovo toj sa kokosom.

Post a Comment

  

back to top